LinkedIn marketing

3 zaujímavé funkcionality firemného LinkedInu, ktoré by ste mali poznať

LinkedIn vám pravdepodobne predstavovať nemusíme. Táto sociálna sieť je skvelým nástrojom, prostredníctvom ktorého sa viete skontaktovať s množstvom podnikateľov a odborníkov zo všetkých oblastí. Tí, ktorí sa zaujímajú o marketing a chcú posunúť svoje online podnikanie na vyšší level, by nemali firemný LinkedIn klásť na ľahkú váhu.

Firemný LinkedIn prináša mnoho výhod a spôsobov, ako ho využívať. Zároveň skrýva zaujímavé funkcionality, ktoré vám umožnia rýchlejšie rozvíjať vaše podnikanie a oslovovať nových zákazníkov. Pokiaľ chcete mať svoj firemný profil vyladený na jednotku a využiť jeho plný potenciál, odporúčame venovať pozornosť týmto 3 jednoduchým, no efektívnym prvkom.

1. Oslavujte firemnú kultúru

V centre záujmu každého marketéra na LinkedIn by mala stáť funkcia Kudos and Team Moments. Nedokážete ňou síce odkomunikovať všetky benefity vašej firmy ani všetky reprezentatívne percentá a štatistiky, ale môžete sa vďaka nej priblížiť tým, ktorí váš obsah sledujú, po ľudskej stránke. 

Kudos and Team Members vám umožňuje zdieľať úspechy zamestnancov či veľkolepé myšlienky. Dáva priestor na pochvalu tých, ktorí stoja za úspechom vašej firmy. Ukážte ľuďom na LinkedIn, že svojim zamestnancom rozumiete a tvoríte zohratý tím. Transparentná komunikácia firemnej atmosféry je bez debaty účinná metóda, ako osloviť mladú krv. 

2. Upozornenie pre zamestnancov

Poznáme ho všetci. A všetci ho nenávidíme. Algoritmus. Ach, ten algoritmus. Podobne ako na všetkých sociálnych sieťach, aj na LinkedIn s ním môžete vypiecť tak, že na váš nový príspevok získate v krátkom čase čo najviac reakcií. 

LinkedIn vám v tom pomáha. Nemusíte nový príspevok posielať všetkým vo vašom zozname. Nová funkcia umožňuje poslať zamestnancom vašej firmyraz týždenne upozornenie, že ste uverejnili nový príspevok. Majú tak možnosť sa k nemu vyjadriť v komentároch, dať mu lajk a poslať ho priateľom. Dosahy príspevku sa vďaka tomu zvýšia, vďaka čomu môžete jednoducho osloviť široké spektrum potenciálnych zákazníkov. Zadarmo.

3. Personalizovaný merač vyplnenia profilu

Nie je tajomstvom, že kompletne vyplnené profily na LinkedIn majú až o 30 % vyššiu týždennú návštevnosť ako nevyplnené profily. Nemali by ste preto vyplnenie vášho profilu nechávať na náhodu. Nový personalizovaný merač vyplnenia profilu vám s tým pomôže. Odhalí nevyplnené polia. Vám už len stačí ich nejak pútavo vyplniť. Aj malé úpravy, na ktoré vás LinkedIn upozorní, môžu mať v skutočnosti významný prínos pre dosah vašich príspevkov.