4 aktuálne trendy v zvyšovaní konverzií na webe

Vyššia návštevnosť, viac zákazníkov, rýchlejší predaj. Dosiahnuť tento ambiciózny cieľ dokážete niekoľkými spôsobmi. Jedným z nich je okamžité zvýšenie konverzií na vašej webovej stránke. 

Cieľ konverzií je jasný. Bez ohľadu na to, o akú stránku sa jedná a čo prezentuje, ich úlohou je udržať návštevníka na webe a zapojiť ho do aktuálneho diania. Ak je cieľom webu online predaj, pomocou konverzií môžete z návštevníka urobiť aj zákazníka. Na to existuje niekoľko osvedčených metód, medzi ktorými nechýbajú 4 jednoduché praktiky. 

1. Prispôsobte zobrazovanie obsahu

Podiel obsahu vyhľadávaného prostredníctvom smartfónov sa rýchlo zvyšuje. Ak obsah vášho webu neprispôsobíte zobrazovaniu na mobilných zariadeniach, na zákazníka môže pôsobiť neusporiadane až chaoticky. Výsledkom je odchod z webu už po niekoľkých sekundách.

2. Vyzvite návštevníka k akcii

Dlhodobo využívaný marketingový nástroj známy ako „call to action“ môže priniesť skvelé výsledky. Úlohu si splní najmä na weboch, kde je tlačidlo vyzývajúce k akcii dobre viditeľné a zákazníka priamo navádza na rezerváciu alebo pridanie tovaru do košíka. 

3. Vytvorte pútavé propagačné video 

Vizuálne pútavým videom s jasným posolstvom prezentujúcim obsah vášho webu dokážete návštevníka nielen udržať na webe, ale takisto ho aj inšpirovať k nákupu. Video však nesmie byť príliš dlhé. Pozor dajte aj na kvalitné spracovanie a vhodné umiestnenie na webe

4. Prepojte web so sociálnymi sieťami

Vysoké čísla na sociálnych sieťach vzbudzujú dôveryhodnosť. Vašu webovú stránku prepojte s vašimi účtami na Facebooku a na Instagrame. Podobne ako pri nástroji „call to action“, aj tlačidlo s týmto prepojením musí byť vhodne umiestnené a dobre viditeľné. 

Osvedčených tipov, pomocou ktorých zvýšite konverzie na vašom webe, je viac. Pri nastavení vhodnej marketingovej stratégie vám ukážeme, ako fungujú ďalšie efektívne nástroje, ktorými vzbudíte pozornosť návštevníka a postupne si s ním vybudujete seriózny obchodný vzťah.