4 tipy, ako zvýšiť úroveň PR článkov v roku 2021

Nové trendy v oblasti online marketingu neobchádzajú ani PR články. Ich písanie už od začiatku roka sprevádza niekoľko vylepšení. V rámci týchto noviniek sa môžete stretnúť aj s niekoľkými tipmi, čo pri ich tvorbe vylepšiť a na čo si dať najväčší pozor.  

Každý z tipov vám pomáha zvýšiť obsahovú aj vizuálnu úroveň vašich PR článkov. Pri ich využití v praxi sa môžete spoľahnúť, že texty vytvoria ešte lepší dojem a splnia požadovaný účel. Takýchto tipov je niekoľko. 4 z nich sú podľa expertov na online marketing kľúčové. 

1. Obsah prispôsobte cieľu článku

Kde zverejníte PR článok? Akú cieľovú skupinu má osloviť? Očakávate od čitateľov spätnú väzbu? To sú len niektoré z otázok, ktoré si položte už pred písaním. Odpovede vám pomôžu k stanoveniu presného cieľa, ktorý má publikácia článku splniť. 

2. Využite aktívne kľúčové slová

Vyhľadávače sú preplnené obsahom, takže získať vyšší „ranking“ je jednou z hlavných ciest, ako PR článok dostanete aj k neznámym užívateľom. S tým vám pomôžu aktívne kľúčové slová v nadpise aj v podnadpisoch. Jedná sa o slová alebo frázy, ktoré sú v súvislosti s danou témou aktuálne najviac vyhľadávané.

3. Vsaďte na dobrý linkbuilding

Vkladanie odkazov na web rovno do článku je bežným nástrojom SEO optimalizácie. V roku 2021 sa ešte viac zvyšuje dôraz na využívanie odkazov na často vyhľadávané weby. S ich počtom  to ale nepreháňajte. Do článku vložte najviac 2 až 3 odkazy, pričom jeden z nich by mal smerovať na „homepage“. 

4. Skúste nástroj bucket brigades

Pre mnohých autorov PR článkov je nástroj „bucket brigades“ neznámy. Tento rok si však v online marketingu získa stabilné miesto. Vďaka nemu motivujete čitateľa, aby pokračoval v čítaní. Nástroj funguje v podobe krátkych viet alebo otázok, napríklad: „Nižšie nájdete vysvetlenie, ako nástroj funguje.“

Písanie kvalitných PR článkov je umením, ktoré vyžaduje čas, prax a neustále vzdelávanie. S ich tvorbou vám, samozrejme, kedykoľvek pomôžeme. Zároveň vás naučíme, ako tieto texty tvoriť a aké nástroje v nich využívať, aby vaše články splnili najvyššie očakávania.  

sk_SKSlovak