4 TOP trendy v ecommerce na rok 2021

Elektronické obchodovanie prináša každý rok nové trendy. Aj v roku 2021 sa stretnete s niekoľkými aktuálnymi novinkami. Do hry vstupujú aj viaceré vylepšenia nástrojov, ktoré sa osvedčili už v predchádzajúcich obdobiach. 

Prvé z očakávaných top trendov dokazujú svoj vplyv na vývoj v oblasti „ecommerce“ už od začiatku roka. Aj vďaka nim sa online predajcom darí nadviazať na rekordný rok 2020, kedy elektronické obchodovanie zažilo obrovský boom. V tejto expanzii má pokračovať aj počas nadchádzajúcich mesiacov. 

1. Ďalší boom eko eshopov

Udržateľnosť bola už vlani jednou z ústredných tém. V roku 2021 sa s ňou budete stretávať ešte častejšie. Do konca roka môžete očakávať prílev reklám na nové eshopy, ktoré vám budú ponúkať najhorúcejšie „zelené“ novinky. 

2. Recommerce na vzostupe

S udržateľnosťou sa do popredia tlačí aj „recommerce“. Rastúci záujem o nákup z druhej ruky však nemusí súvisieť len s vyšším dôrazom na šetrnejšie nákupné zvyky. O vzostup eshopov predávajúcich použité knihy či oblečenie sa môžu pričiniť aj ekonomické dopady stále pretrvávajúcej koronakrízy. 

3. Viac nákupov na marketplaces

Nákup z druhej ruky zaboduje hlavne na „marketplaces“. Online trhoviská vám ponúkajú pestrý zoznam produktov z viacerých oblastí naraz, čo výrazne zvyšuje celkový komfort pri nakupovaní. Ako predávajúci zas máte šancu osloviť väčší počet zákazníkov. 

4. Doručenie tovaru do 24 hodín

Tlak na rýchle vybavenie objednávok stále rastie. Online predajcovia tak budú pokračovať vo využívaní metód, vďaka ktorým budete mať objednaný tovar k dispozícii do 24 hodín. S tým sa očakáva väčší úspech eshopov, ktoré majú v ponuke službu „same-day delivery“.

Najnovšie top trendy v ecommerce ovplyvnia každého online predajcu. Vašou úlohou je prispôsobiť sa im a vyťažiť z nich maximum pre svoj biznis. Spoločne nájdeme optimálne riešenia a nastavíme efektívnu marketingovú stratégiu, ktorá vám pomôže zvýšiť predaj. Stačí nás kontaktovať!

sk_SKSlovak