loader image

Ako správne používať hashtagy na LinkedIne?

LinkedIn boduje medzi firmami a profesionálmi z celého sveta. Počet jeho užívateľov rýchlo narastá a s tým rastie aj šanca, ako sa na tejto sociálnej sieti presadiť. Jedným z tipov, ktorý vám pomôže k úspechu, je správne používanie hashtagov. 

Sociálne siete nabádajú k používaniu hashtagov (alebo po slovensky, značiek) stále viac. Výnimkou nie je ani LinkedIn, kde sa objavujú od roku 2016. Efektivitu pri oslovovaní nových užívateľov prinášajú hlavne pri použití vo vašom obchodnom profile a v popise publikovaného článku. Cieľ ale splnia len vtedy, keď ich použijete správne. 

Vsaďte na hashtagy, ktoré letia

LinkedIn pravidelne zverejňuje zoznamy najvyužívanejších hashtagov za konkrétne časové obdobie. Sociálna sieť vám navyše ponúka prehľad, ktoré z nich sa označujú ako odporúčané alebo populárne. Zistiť, ktoré značky letia, môžete aj kliknutím na tlačidlo „Discover more“.

Používajte maximálne 3 značky

Odporúčaných hashtagov nájdete na LinkedIne viacero. Pri publikácii či aktualizácii statusu si vyberte 1 alebo 2 z nich. K tomu doplňte 1-2 značky, ktoré síce nie sú najvyužívanejšie, no najlepšie vystihnú obsah. 3 takto skombinované značky úplne stačia.  

Hashtagy ako doplnok popisu

Častou chybou je zverejnenie príspevku bez popisu. Krátky a trefný popis je pre užívateľov, ktorí sa k vášmu príspevku dostanú, smerodajný. „Hashtagy“ by mali byť len jeho doplnkom, ktorý slúži na lepšie zviditeľnenie. 

Dávajte pozor na správny formát

Funkčný hashtag musí mať správny formát. V samotnej značke nesmie byť medzera. Tiež sa neodporúča spájať veľa slov dokopy, čo vyvoláva neprehľadný dojem. Otázne je použitie číslic alebo nejakých symbolov. Niektoré z nich môžu daný hashtag dokonca znefunkčniť.   

Správne používanie hashtagov dokáže váš dosah až strojnásobiť. K takémuto kroku nie sú nutné žiadne finančné investície. Jedinou investíciou je čas strávený vzdelávaním o fungovaní  a používaní tohto nástroja. S tým vám pomôžeme a aj s pomocou hashtagov dostaneme váš účet bližšie k tým správnym užívateľom