loader image

Ako získať viac interakcií na LinkedIn?

Za necelých 20 rokov získala viac ako 600 miliónov užívateľov. V súčasnosti patrí medzi top online platformy pre firmy a profesionálov. Zároveň je miestom, kde sa musíte neustále učiť. Ako preraziť na LinkedIn?   

Podobne ako iné sociálne siete, aj LinkedIn vás motivuje k zvyšovaniu dosahu, ktorý vám umožní získavať nové kontakty. Vďaka nim môžete začať nové spolupráce, prípadne získať ďalších nových zákazníkov. K tomu vedie niekoľko metód, ktoré budete musieť na ceste za úspechom využiť. Jednou z nich je zvyšovanie interakcií pomocou pútavých príspevkov. 

Komunikujte živými videami

Video ako reklamný nástroj nepodlieha žiadnym zmenám v trendoch. Úlohu pri vzbudzovaní pozornosti plní aj na LinkedIn. Najviac interakcií prinášajú živé prenosy priamo z práce či po pracovnom stretnutí. Ich publikáciu vám uľahčuje možnosť spustiť video zo smartfónu.

Prispôsobte jazyk publiku

Čím máte viac kontaktov, tým rastie šanca, že časť z nich budú tvoriť užívatelia zo zahraničia. Od tých nemôžete čakať interakcie, keď nepublikujete príspevky v jazyku, ktorému rozumejú. Riešením sú titulky vo videách, prípadne komunikácia v anglickom jazyku.  

Využívajte užitočné hashtagy

Drobnosť ako „hashtag“ vám pomôže priblížiť obsah neznámym užívateľom. V príspevku ich nemusí byť veľa. To by mohlo vyvolávať negatívny dojem. Väčší úžitok vám prinesie, ak ich použijete len zopár, no každý bude súvisieť s obsahom príspevku a dostane ho k správnym užívateľom. 

Požiadajte o lajky a zdieľania

LinkedIn je skvelým nástrojom aj z dôvodu možnosti vzájomnej podpory medzi užívateľmi. Ak ste publikovali nový príspevok, požiadajte ľudí vo vašich kontaktoch o lajk a zdieľanie. Túto formu podpory im následne opätujte, keď budú niečo publikovať oni. 

Presadiť sa na LinkedIn vyžaduje aj pútavé príspevky s pridanou hodnotou. S ich tvorbou vám radi pomôžeme aj my a zároveň vás naučíme, ako využívať túto skvelú platformu vo váš prospech.