marketingova strategia

Potrebuje váš biznis online marketingovú stratégiu?

Vybudovať úspešnú firmu je proces. Od začiatku, kedy vlastníte len dobrý nápad, cez jedinečné produkty až po rastúci okruh spokojných zákazníkov budete musieť prejsť dlhú cestu. Na podporu vášho rastu budete okrem iného potrebovať kvalitnú online marketingovú stratégiu. Čo vám prinesie online marketingová stratégia Online marketingová stratégia je zameraná na zvýšenie návštevnosti vašej webovej stránky. Vychádza z vašich podnikateľských cieľov a má
Video reklama

Videoreklama – Efektívny nástroj marketingu

Videoreklama zažíva v posledných rokoch boom. Už dávno nie je nástrojom len veľkých firiem, využiť ju môže naozaj každý bez ohľadu na rozmery svojho podnikania. Video sa preto stáva čoraz efektívnejším nástrojom marketingu. Prečo? To sa dozviete v nasledujúcom článku. Široké publikum Videoreklama dokáže osloviť široké spektrum návštevníkov internetu a môže sa stať významným nástrojom budovania vašej značky. Okrem YouTube, Facebooku či Instagramu
SEO optimalizacia

SEO optimalizácia zvýši vašu viditeľnosť vo vyhľadávaniach

V konkurenčnom prostredí internetu nestačí len mať vlastnú webstránku. Aby si vás vaši potenciálni zákazníci v mori iných ponúk všimli, budete musieť urobiť aj ďalšie kroky. V nasledujúcom článku vám preto prezradíme, čo je to SEO optimalizácia a ako vám pomôže zviditeľniť sa vo vyhľadávaniach. SEO optimalizácia — optimalizácia pre vyhľadávače SEO optimalizácia je súhrn techník a postupov, ktoré zabezpečia, že sa váš web

TOP 5 najlepších TV reklám za posledné 2 roky

Nie je žiadnym tajomstvom, že sledovanosť televízie každým rokom pomaly klesá. Firmy sa tak snažia uchmatnúť si čo najväčší kúsok televízneho priestoru, kým to ešte dáva zmysel. A ako lepšie zaujať divákov, než poriadne chytľavou a zapamätateľnou reklamou? Recept na úspech je jednoduchý – originalita. Ukázať svoj produkt v niekoľkominútovom spote a povedať, aký je výhodný, to vie skutočne každý. No vymyslieť niečo skutočne

Potrebuje vaša značka social marketing?

Byť „social“ je v dnešnej dobe dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Nevyužívate sociálne siete? Potom ste jednoducho nemoderný. A to nielen v súkromnom, ale aj firemnom živote. V nasledujúcom článku máme pre vás niekoľko dôvodov, prečo sa vám to oplatí zmeniť. Kým v minulosti bola hlavným mienkotvorným médiom televízia, v dnešnej dobe je to najmä internet a v prípade mladých ľudí sociálne siete. Tie už zďaleka nie sú
úspešný firemný web

Ako vytvoriť úspešný firemný web?

Webová stránka je výborným nástrojom na získanie nových zákazníkov. Nie každá stránka však tento účel splní. Aby sa tak naozaj stalo, je potrebné venovať pozornosť viacerým faktorom. Vďaka nim sa vám podarí vytvoriť naozaj úspešný web, ktorý prinesie rast vášmu biznisu. Dizajn, ktorý priláka pozornosť Jedným z faktorov, na ktoré by ste sa mali zamerať, je dizajn. Zaujímavý vzhľad vás odlíši
sociálne siete

Ste aktívni na sociálnych sieťach? Prezradíme vám, prečo by ste mali!

S viac ako miliardou užívateľov sú sociálne siete miestom, kde na vás zákazníci „čakajú na každom rohu“. Ak ešte stále na nich nemáte svoj firemný profil, začítajte sa do nasledujúcich riadkov. Dozviete sa, čo všetko vám práve sociálne siete môžu priniesť. Prečo používať sociálne siete Cieľom profilu na sociálnych sieťach nie je iba zvýšenie počtu potenciálnych zákazníkov. Môžete tu tiež zdieľať
google analytics

Viete, prečo sa oplatí využívať Google Analytics?

Nie je žiadnym tajomstvom, že mať efektívny web, je v dnešnej dobe nesmierne dôležité. Jedným z nástrojov, ktorý vám poskytne obraz o tom, kto sú vaši zákazníci a ako sa správajú na vašom webe, je Google Analytics. Čo všetko vám pomôže zistiť a ako s jeho pomocou dokážete zvýšiť povedomie o svojej značke? Google Analytics Google Analytics je neodmysliteľným pomocníkom pre každého, kto
farby v marketingu

Farby v marketingu a ich vplyv na rozhodovanie klienta

Milujeme ich vo všetkých podobách. Kde sú farby, tam je i život. Farby dokážu rozjasniť, vniesť do vecí elán, ale tiež ich utlmiť, spraviť ich akési “vznešenejšie”. To, ako marketéri pracujú so základnými farbami pri plánovaní reklamy a brandu značky, sa dozviete v tomto článku.  Červená Farba vášne. Kedysi mužská, dnes sa spája prevažne so ženami. Symbolizuje romantiku a lásku,
chyby firemných stránok

4 najčastejšie chyby na firemných web stránkach

Týchto chýb by sa mal vyvarovať každý, kto chce brázdiť vody internetu a so svojím webom žať úspech a slávu. Používatelia internetu sú čoraz náročnejší. Zavďačiť sa im je skutočná výzva a pokiaľ nechcete zbytočne odradiť stovky potenciálnych zákazníkov, na nasledujúce nedostatky by ste si mali dávať veľký pozor. Rýchlosť načítania web stránky Táto zdanlivá banalitka môže mať katastrofálny dopad nielen na
Autor
marketingova strategia

Potrebuje váš biznis online marketingovú stratégiu?

Vybudovať úspešnú firmu je proces. Od začiatku, kedy vlastníte len dobrý nápad, cez jedinečné produkty až po rastúci okruh spokojných zákazníkov budete musieť prejsť dlhú cestu. Na podporu vášho rastu budete okrem iného potrebovať kvalitnú online marketingovú stratégiu. Čo vám prinesie online marketingová stratégia Online marketingová stratégia je zameraná na
Autor
Video reklama

Videoreklama – Efektívny nástroj marketingu

Videoreklama zažíva v posledných rokoch boom. Už dávno nie je nástrojom len veľkých firiem, využiť ju môže naozaj každý bez ohľadu na rozmery svojho podnikania. Video sa preto stáva čoraz efektívnejším nástrojom marketingu. Prečo? To sa dozviete v nasledujúcom článku. Široké publikum Videoreklama dokáže osloviť široké spektrum návštevníkov internetu a môže sa stať
Autor
SEO optimalizacia

SEO optimalizácia zvýši vašu viditeľnosť vo vyhľadávaniach

V konkurenčnom prostredí internetu nestačí len mať vlastnú webstránku. Aby si vás vaši potenciálni zákazníci v mori iných ponúk všimli, budete musieť urobiť aj ďalšie kroky. V nasledujúcom článku vám preto prezradíme, čo je to SEO optimalizácia a ako vám pomôže zviditeľniť sa vo vyhľadávaniach. SEO optimalizácia — optimalizácia pre vyhľadávače SEO optimalizácia
Autor

TOP 5 najlepších TV reklám za posledné 2 roky

Nie je žiadnym tajomstvom, že sledovanosť televízie každým rokom pomaly klesá. Firmy sa tak snažia uchmatnúť si čo najväčší kúsok televízneho priestoru, kým to ešte dáva zmysel. A ako lepšie zaujať divákov, než poriadne chytľavou a zapamätateľnou reklamou? Recept na úspech je jednoduchý – originalita. Ukázať svoj produkt v niekoľkominútovom spote a povedať, aký
Autor

Potrebuje vaša značka social marketing?

Byť „social“ je v dnešnej dobe dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Nevyužívate sociálne siete? Potom ste jednoducho nemoderný. A to nielen v súkromnom, ale aj firemnom živote. V nasledujúcom článku máme pre vás niekoľko dôvodov, prečo sa vám to oplatí zmeniť. Kým v minulosti bola hlavným mienkotvorným médiom televízia, v dnešnej dobe je to najmä internet
Autor
úspešný firemný web

Ako vytvoriť úspešný firemný web?

Webová stránka je výborným nástrojom na získanie nových zákazníkov. Nie každá stránka však tento účel splní. Aby sa tak naozaj stalo, je potrebné venovať pozornosť viacerým faktorom. Vďaka nim sa vám podarí vytvoriť naozaj úspešný web, ktorý prinesie rast vášmu biznisu. Dizajn, ktorý priláka pozornosť Jedným z faktorov, na ktoré by
Autor
sociálne siete

Ste aktívni na sociálnych sieťach? Prezradíme vám, prečo by ste mali!

S viac ako miliardou užívateľov sú sociálne siete miestom, kde na vás zákazníci „čakajú na každom rohu“. Ak ešte stále na nich nemáte svoj firemný profil, začítajte sa do nasledujúcich riadkov. Dozviete sa, čo všetko vám práve sociálne siete môžu priniesť. Prečo používať sociálne siete Cieľom profilu na sociálnych sieťach nie
Autor
google analytics

Viete, prečo sa oplatí využívať Google Analytics?

Nie je žiadnym tajomstvom, že mať efektívny web, je v dnešnej dobe nesmierne dôležité. Jedným z nástrojov, ktorý vám poskytne obraz o tom, kto sú vaši zákazníci a ako sa správajú na vašom webe, je Google Analytics. Čo všetko vám pomôže zistiť a ako s jeho pomocou dokážete zvýšiť povedomie o svojej značke?
Autor
farby v marketingu

Farby v marketingu a ich vplyv na rozhodovanie klienta

Milujeme ich vo všetkých podobách. Kde sú farby, tam je i život. Farby dokážu rozjasniť, vniesť do vecí elán, ale tiež ich utlmiť, spraviť ich akési “vznešenejšie”. To, ako marketéri pracujú so základnými farbami pri plánovaní reklamy a brandu značky, sa dozviete v tomto článku.  Červená Farba vášne. Kedysi mužská,
Autor
chyby firemných stránok

4 najčastejšie chyby na firemných web stránkach

Týchto chýb by sa mal vyvarovať každý, kto chce brázdiť vody internetu a so svojím webom žať úspech a slávu. Používatelia internetu sú čoraz náročnejší. Zavďačiť sa im je skutočná výzva a pokiaľ nechcete zbytočne odradiť stovky potenciálnych zákazníkov, na nasledujúce nedostatky by ste si mali dávať veľký pozor. Rýchlosť načítania web
Autor
marketingova strategia

Potrebuje váš biznis online marketingovú stratégiu?

Vybudovať úspešnú firmu je proces. Od začiatku, kedy vlastníte len dobrý nápad, cez jedinečné produkty až po rastúci okruh spokojných zákazníkov budete musieť prejsť dlhú cestu. Na podporu vášho rastu budete okrem iného potrebovať kvalitnú online marketingovú stratégiu. Čo vám prinesie online marketingová stratégia Online marketingová stratégia je zameraná na
Autor
Video reklama

Videoreklama – Efektívny nástroj marketingu

Videoreklama zažíva v posledných rokoch boom. Už dávno nie je nástrojom len veľkých firiem, využiť ju môže naozaj každý bez ohľadu na rozmery svojho podnikania. Video sa preto stáva čoraz efektívnejším nástrojom marketingu. Prečo? To sa dozviete v nasledujúcom článku. Široké publikum Videoreklama dokáže osloviť široké spektrum návštevníkov internetu a môže sa stať
Autor
SEO optimalizacia

SEO optimalizácia zvýši vašu viditeľnosť vo vyhľadávaniach

V konkurenčnom prostredí internetu nestačí len mať vlastnú webstránku. Aby si vás vaši potenciálni zákazníci v mori iných ponúk všimli, budete musieť urobiť aj ďalšie kroky. V nasledujúcom článku vám preto prezradíme, čo je to SEO optimalizácia a ako vám pomôže zviditeľniť sa vo vyhľadávaniach. SEO optimalizácia — optimalizácia pre vyhľadávače SEO optimalizácia
Autor

TOP 5 najlepších TV reklám za posledné 2 roky

Nie je žiadnym tajomstvom, že sledovanosť televízie každým rokom pomaly klesá. Firmy sa tak snažia uchmatnúť si čo najväčší kúsok televízneho priestoru, kým to ešte dáva zmysel. A ako lepšie zaujať divákov, než poriadne chytľavou a zapamätateľnou reklamou? Recept na úspech je jednoduchý – originalita. Ukázať svoj produkt v niekoľkominútovom spote a povedať, aký
Autor

Potrebuje vaša značka social marketing?

Byť „social“ je v dnešnej dobe dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Nevyužívate sociálne siete? Potom ste jednoducho nemoderný. A to nielen v súkromnom, ale aj firemnom živote. V nasledujúcom článku máme pre vás niekoľko dôvodov, prečo sa vám to oplatí zmeniť. Kým v minulosti bola hlavným mienkotvorným médiom televízia, v dnešnej dobe je to najmä internet
Autor
úspešný firemný web

Ako vytvoriť úspešný firemný web?

Webová stránka je výborným nástrojom na získanie nových zákazníkov. Nie každá stránka však tento účel splní. Aby sa tak naozaj stalo, je potrebné venovať pozornosť viacerým faktorom. Vďaka nim sa vám podarí vytvoriť naozaj úspešný web, ktorý prinesie rast vášmu biznisu. Dizajn, ktorý priláka pozornosť Jedným z faktorov, na ktoré by
Autor
sociálne siete

Ste aktívni na sociálnych sieťach? Prezradíme vám, prečo by ste mali!

S viac ako miliardou užívateľov sú sociálne siete miestom, kde na vás zákazníci „čakajú na každom rohu“. Ak ešte stále na nich nemáte svoj firemný profil, začítajte sa do nasledujúcich riadkov. Dozviete sa, čo všetko vám práve sociálne siete môžu priniesť. Prečo používať sociálne siete Cieľom profilu na sociálnych sieťach nie
Autor
google analytics

Viete, prečo sa oplatí využívať Google Analytics?

Nie je žiadnym tajomstvom, že mať efektívny web, je v dnešnej dobe nesmierne dôležité. Jedným z nástrojov, ktorý vám poskytne obraz o tom, kto sú vaši zákazníci a ako sa správajú na vašom webe, je Google Analytics. Čo všetko vám pomôže zistiť a ako s jeho pomocou dokážete zvýšiť povedomie o svojej značke?
Autor
farby v marketingu

Farby v marketingu a ich vplyv na rozhodovanie klienta

Milujeme ich vo všetkých podobách. Kde sú farby, tam je i život. Farby dokážu rozjasniť, vniesť do vecí elán, ale tiež ich utlmiť, spraviť ich akési “vznešenejšie”. To, ako marketéri pracujú so základnými farbami pri plánovaní reklamy a brandu značky, sa dozviete v tomto článku.  Červená Farba vášne. Kedysi mužská,
Autor
chyby firemných stránok

4 najčastejšie chyby na firemných web stránkach

Týchto chýb by sa mal vyvarovať každý, kto chce brázdiť vody internetu a so svojím webom žať úspech a slávu. Používatelia internetu sú čoraz náročnejší. Zavďačiť sa im je skutočná výzva a pokiaľ nechcete zbytočne odradiť stovky potenciálnych zákazníkov, na nasledujúce nedostatky by ste si mali dávať veľký pozor. Rýchlosť načítania web