Avatar

Case study Kannabi: ako sme sa postarali o unikátnu brandovú identitu a posunuli značku na nový level?

Firma Kannabi prišla na trh v roku 2018 s unikátnym produktom – mliekom z konopných semien s obsahom CBD. To sa veľmi rýchlo stalo hitom, dokonca mu venovali pozornosť aj veľké médiá. Objavilo sa v Startitupe či Refresheri a tržby rástli. Majiteľ Marek sa však napriek úspechu rozhodol vydať mierne odlišnou cestou. A tu sa začala spolupráca
Avatar

Ako funguje SEO optimalizácia a prečo ju zveriť do rúk profesionálom?

Páčilo by sa vám, ak by na váš web chodili denne stovky nakupujúcich zákazníkov, len tak, bez akejkoľvek platenej reklamy? Toto nie je žiadna fikcia alebo nereálny sen, zabezpečiť to dokáže kvalitná SEO optimalizácia webu. Ako funguje a prečo by ste jej aj vy mali venovať pozornosť? Cielenie na potenciálnych zákazníkov
Avatar

Google vyhľadávacia kampaň – toto sú jej najväčšie výhody a nevýhody

Ak rozmýšľate nad najefektívnejším „mixom“ reklám pre váš produkt alebo službu, nepochybne narazíte na možnosť Google vyhľadávacej kampane. Túto formu propagácie využívajú takmer všetky veľké spoločnosti po celom svete. Bude však výhodným riešením aj pre vás? Fungovanie Google vyhľadávacích kampaní je v zásade pomerne jednoduché. Jedná sa o spôsob, ako za peniaze
Avatar

Prípadová štúdia: ako sme pomohli nakopnúť módnu značku Marcus Darsen?

Módny sektor je veľmi saturovaným trhom a uspieť na ňom s novou značkou vie byť často náročné. No my v Monkeymedia máme radi výzvy. Preto, keď prišla ponuka na spoluprácu so slovenskou módnou značkou Marcus Darsen, neváhali sme ani chvíľku. Prostredníctvom našich komplexných riešení na mieru sme dali brandu správnu tvár a dosiahli sme
Avatar

Brandová identita a logo firmy – toto sú základné pravidlá úspechu

Marketingoví odborníci sa zhodujú na tom, že brandová identita je dnes jedným z kľúčových aspektov úspechu firmy. Nezáleží na tom, či pôsobíte v online alebo offline svete. Originálne logo na mieru v kombinácii s dobrou komunikačnou stratégiou vám pomôžu vybudovať silnú značku, ktorej budú zákazníci dôverovať. Návrh brandovej identity a loga je opradeným mnohými legendami
0:00
0:00