Case study Kannabi: ako sme sa postarali o unikátnu brandovú identitu a posunuli značku na nový level?

Firma Kannabi prišla na trh v roku 2018 s unikátnym produktom – mliekom z konopných semien s obsahom CBD. To sa veľmi rýchlo stalo hitom, dokonca mu venovali pozornosť aj veľké médiá. Objavilo sa v Startitupe či Refresheri a tržby rástli. Majiteľ Marek sa však napriek úspechu rozhodol vydať mierne odlišnou cestou. A tu sa začala spolupráca s nami.

Konopné mlieko je rozhodne zaujímavým produktom, avšak klient Marek videl väčší potenciál v CBD olejoch. Tie sú v dnešnej dobe veľmi trendy a trh s nimi začína byť čoraz presýtenejším. Uspieť môže byť náročné, preto sme si museli dať záležať na unikátnej brandovej identite, ktorá vytŕča z radu.

Brandová identita a špecifické farby

Jednou z našich hlavných úloh bolo inovovať brandovú identitu a navrhnúť balenia produktov spolu s etiketami na fľaštičkách CBD oleja. Rozhodli sme sa pre zemité pastelové farby, ktoré sú dnes IN, no zároveň reprezentujú prírodu. Vytvorili sme tak akési prepojenie so samotnými CBD olejmi, ktoré sú stopercentne prírodné, bez pridanej chémie. Zvolené odtiene naviac krabičkám dodávajú prémiový vzhľad.

Aby zákazník pocítil pridanú hodnotu, krabičky sú vybavené magnetickým uzatváraním a vyrobené sú z kvalitných materiálov. Etikety na fľaštičky sme navrhli kompletne v súlade s brandovou identitou a základnými farbami značky. Zvolili sme jednoduchý, no moderne pôsobiaci dizajn.

V rámci brandovej identity sme navrhli aj atraktívny dizajn vizitiek a letákov.

Nový web s minimalistickým dizajnom

Pre klienta sme vytvorili úplne nový web, pri ktorom sme si dali záležať na optimalizácii UX a UI prvkov. Hneď po tom, čo zákazník otvorí webovú stránku, ho do deja vtiahne interaktívny dizajn, ktorý má pohyblivé prvky. Kládli sme dôraz na minimalizmus, jednoduchosť a intuitívnosť, aby zákazník hneď našiel to, čo potrebuje.

Hneď po otvorení domovskej stránky sa potenciálny zákazník dozvie základné informácie o produktovej rade, hlavných výhodách a samotnej firme Kannabi. Aplikovali sme prvky, ktoré vyzývajú k vykonaniu konverzie. Vzdušný pocit z webu umocňuje jemné pozadie kombinované s tradičnými pastelovými farbami značky. Texty sme prispôsobili minimalistickému dizajnu stránky a optimalizovali sme ich tak, aby stručne, no atraktívne priniesli zákazníkovi všetky potrebné informácie.

Inovatívne funkcie pre lepší zážitok

Samozrejme, neostalo to len pri dizajne. Zapracovali sme aj na moderných funkciách, ktoré ocení tak zákazník, ako prevádzkovateľ webu.

Kvôli zvýšeniu miery konverzií sme pridali funkciu, ktorá aj neregistrovanému zákazníkovi automaticky uloží produkty v košíku. Teda, keď z neho odíde a neskôr sa vráti, bude ich mať stále pripravené na dokončenie objednávky. Zákazníkom sme poskytli aj možnosť registrácie, vďaka čomu majú svoje osobné údaje uložené pre ďalšie nákupy.

Jednou z inovatívnych funkcií je aj možnosť platby pomocou Bitcoinu alebo Dogecoinu. Do správcovského prostredia webu sme integrovali moderné rozhranie na sledovanie minulých a aktuálnych objednávok, ktoré výrazne šetrí čas a zlepšuje prehľadnosť.

V inovovanom projekte Kannabi vidíme veľký potenciál a tešíme sa na všetky budúce úspechy. Pokiaľ aj vy chcete povýšiť svoj brand na nový level, radi vám s tým pomôžeme. Stačí nás kontaktovať, radi si vypočujeme váš príbeh a navrhneme optimálne riešenia, ktoré prinášajú výsledky!