NÁVRH SOCIAL MEDIA MARKETINGU PRE 365 banku
Vytvorili sme kreatívny obsah na sociálne siete 365 banky,
do ktorého sme zakomponovali jedinečné
grafické prvky a headliny.
Social media marketing
Content plán
Social media stratégia
Social care

Návrh príspevku – Bezplastový účet
Jedným z najväčších moderných trendov v bankovom sektore je snaha o znižovanie environmentálnej záťaže. 365 banka sa rozhodla svojim klientom ponúkať unikátny bezplastový účet, ktorý je šetrný k životnému prostrediu. Na jeho zviditeľnenie sme navrhli kreatívny príspevok na sociálne siete, do ktorého sme netradičným spôsobom implementovali motív plastov. Originálna kreatíva prispieva k odlíšeniu 365 banky od konkurencie a budovaniu sviežeho image-u, ktorý oslovuje aj mladých.
Description príspevku:
Síce zarmútiš plasty, ale našej planéte spravíš obrovskú radosť! Vďaka bezplastovému účtu v 365 sa na ochrane životného prostredia môžeš jednoducho podieľať aj ty.
Farebnosť kampaní
Konzistentnosť komunikácie je na sociálnych sieťach kľúčová. Pri návrhu príspevkov sme sa preto držali brandovej identity a vizuálnej stratégie 365 banky. Použili sme trendy farebné kombinácie, ktoré okamžite upútajú pohľad, no zároveň jednoznačne definujú značku.


Návrh príspevku – Zber plastových kariet
365 banka spustila CSR aktivitu, v rámci ktorej zbiera platobné karty na pobočkách, čím sa snaží prispievať k redukcii plastového odpadu. Navrhli sme unikátnu kreatívu, ktorej cieľom je vyjadriť, že život bez fyzickej platobnej karty v dnešnej digitálnej dobe nemusí byť tak náročný, ako by si niekto mohol myslieť. Do headlinu príspevku sme zároveň originálnym spôsobom zakomponovali značku 365 banky.
Description príspevku:
Na prvý pohľad to vyzerá náročne, pritom riešenie je tak jednoduché!
Stačí využívať účet s kartou v mobile od 365 a so svojím plastovým dinosaurom
v peňaženke sa môžeš nadobro rozlúčiť!



Návrh príspevku – Brand mission
Vytvorili sme príspevok na sociálne siete, ktorý sa napája na brand mission 365 banky – „S nami môžeš na peniaze myslieť menej“. V carouseli s viacerými bannermi sme ukázali, aké zaujímavé aktivity môže človek robiť namiesto nudného vybavovania vecí v banke. Vďaka výraznej farebnosti a originálnej kreatíve má príspevok vysoký potenciál osloviť potenciálnych zákazníkov a zaujať pozornosť mladej cieľovej skupiny.
Description príspevku:
Život je príliš krátky na to, aby si zbytočne veľa myslel na peniaze.
Radšej sa venuj veciam, ktoré ťa naozaj bavia. Digitálnu pôžičku
cez appku vybavíš už za 10 minút!