Patak motors – štart novej značky
Byť súčasťou zrodu úplne novej značky, ktorá má ambíciu expandovať do viacerých krajín sveta, je pre nás vždy veľkým potešením. Spoločnosti Patak Motors, ktorá vyvíja a vyrába unikátne retro vozidlo dostupné s elektrickým aj spaľovacím motorom, sme poskytli viacero služieb spojených s prezentáciou brandu, predovšetkým v online svete.
Webstránka
3D Vizualizácie
Slogan značky
komunikačná stratégia
Responzívna webstránka
Na prvom dojme záleží, obzvlášť pri úplne novej značke, ktorá len začína svoje pôsobenie na trhu. Pri návrhu viac-jazyčnej webstránky sme preto museli klásť veľký dôraz na to, akú emóciu bude vzbudzovať v potenciálnych zákazníkoch. Online prezentáciu sme vyladili do najmenších detailov a zabezpečili sme preklad do 9 jazykov.
Do domovskej stránky webu sme zakomponovali video, ktoré prezentuje životnú púť automobilu Patak Motors od prvotných návrhov až po funkčný prototyp. Jednotlivé sekcie webu sme vyladili tak, aby na seba logicky nadväzovali, prinášali kľúčové informácie a zároveň vzbudzovali emócie. Využili sme aj viacero interaktívnych prvkov, napríklad tlačidlo na zobrazenie vozidla so strechou alebo bez nej.
Pri návrhu webu sme do veľkej miery pracovali s ikonami a menšími obsahovými štruktúrami, aby bola zaistená dokonalá prehľadnosť všetkých informácií.
Medzinárodný projekt
v deviatich jazykoch
SK, ENG, IT, FRA, DE, PL, ESP, NL, NO
Online konfigurátor vozidla
Kľúčovou súčasťou webu Patak Motors je prehľadný konfigurátor, ktorý umožňuje záujemcovi prispôsobiť si vozidlo podľa svojich predstáv. Dá sa v ňom zvoliť farba či typ pohonu. Po dokončení konfigurácie je možné jednoducho uhradiť rezervačný poplatok prostredníctvom platobných kariet viacerých poskytovateľov.
Pri návrhu konfigurátora sme museli brať do úvahy skutočnosť, že vozidlo je dostupné vo viacerých verziách, ktoré sa líšia svojím výzorom.
Interaktívny konfiguračný softvér sme prispôsobili na mieru tak, aby fungoval rýchlo a plynulo za každých okolností. Počítali sme s veľkým náporom záujemcov. Jednotlivé procesy sme preto ladili aj s dôrazom na stabilitu a spoľahlivosť pri vysokej záťaži. Vizuál konfigurátora sme sa snažili čo najviac zjednodušiť, aby záujemcu zbytočne nevyrušovali rôzne elementy. Samozrejmosťou bola UX optimalizácia s cieľom maximalizovať intuitívnosť používania a konverzie.
3D vizualizácie vozidla
Prezentovať vozidlo, ktoré je ešte len v podobe prototypu a nevyrába sa, nie je jednoduché. Pri spolupráci so spoločnosťou Patak Motors sme preto museli vytvoriť viacero 3D vizualizácií. Tie zobrazujú automobil v jeho konečnej podobe, pri viacerých každodenných situáciách.
Vďaka vysokokvalitným 3D vizualizáciám si potenciálny záujemca dokáže ľahko predstaviť, ako bude vozidlo vyzerať v reálnom živote. Vizualizácia je na nerozoznanie od skutočnej fotografie.
Pri návrhu vizualizácií sme do veľkej miery pracovali s emóciami. Využili sme motívy západu slnka, zábavnej kľukatej cesty či romantického večera v mestských uličkách. Vďaka nim sme dokázali vzbudiť želané pocity a do detailov prezentovať kľúčové benefity automobilu. Jednotlivé vizualizácie sme použili nielen na základných podstránkach webu, ale aj v konfigurátore či iných prezentačných materiáloch.
Slogan značky Patak Motors
Cieľom spoločnosti Patak Motors je vyrábať vozidlá, ktoré prinášajú radosť z jazdy a vracajú vodiča do dôb, kedy automobily neboli len o elektronike a technológiách, ale najmä o emócii a pôžitku z každého kilometra cesty. Na základe týchto poznatkov sme navrhli slogan „Drive is life“ alebo „Jazda je život“, ktorý naplno odráža kľúčové hodnoty značky.