Clubhouse ako marketingový nástroj? Toto by ste o ňom mali vedieť!

Máloktorá sociálna sieť zaznamenala taký raketový vzostup ako Clubhouse. Tá sa stala fenoménom hneď po vstupe na trh, odkedy si získava prívržencov po celom svete. Medzi tými nechýbajú ani firmy, ktoré ju využívajú ako efektívny marketingový nástroj. 

Platforma začala fungovať iba pred rokom. Založená bola v apríli 2020 a ešte pár mesiacov jej trvalo, kým sa dostala do viacerých európskych krajín. Odvtedy valcuje celý online svet, v ktorom hrá čoraz dôležitejšiu úlohu. Ako užívateľovi vám ponúka perfektnú príležitosť na  podporu rastu vášho biznisu. 

Ako Clubhouse funguje?

– platforma funguje ako prémiová audio-sociálna sieť 

– prístupná je iba užívateľom s vekom od 18 rokov

– užívateľom sa môžete stať len na základe pozvánky

– pozvánku buď dostanete, alebo si ju môžete zakúpiť

– Clubhouse má miestnosti, kde prebiehajú vysielania

– z jednej miestnosti môžete kedykoľvek prejsť do inej

Výhodou je interaktivita

Vysielanie v jednotlivých miestnostiach sa odohráva vždy v reálnom čase. Clubhouse zatiaľ neprišiel s možnosťou záznamu, čo je jeho hlavnou prednosťou. Užívatelia sa zapoja do vášho vysielania iba naživo. Diskusiu obohatia komentármi, otázkami či vlastným príbehom, čím zvýšia celkovú interaktivitu.

Prezentujte sa vo vysielaní

Živé vysielanie obohatené vysokou interaktivitou vám ponúka skvelú možnosť prezentovať váš produkt či službu. Užívateľom ho môžete detailne priblížiť a ponechať im priestor na otázky. Zároveň tým položíte základy nových obchodných vzťahov a nadobudnete množstvo kontaktov. Plusom je aj okamžitá spätná väzba na váš produkt z prvej ruky. 

Ak sa rozhodnete využívať túto sociálnu sieť na marketingové účely, radi ju zakomponujeme do social media stratégie, ktorú pre vás vypracujeme. Váš biznis tak získa novú príležitosť na rast.