Čo chcú zákazníci vidieť na weboch firiem?

Web, ktorý dá návštevníkom presne to, čo hľadajú, má našliapnuté k úspechu. Podľa majiteľov najsledovanejších internetových stránok je práve schopnosť vycítiť potreby zákazníkov jedným z kľúčov k zvyšovaniu návštevnosti. 

Zvýšený dôraz na tvorbu webu, ktorý osloví zákazníkov, je súčasťou každej marketingovej stratégie. Skúsení marketéri v tom majú jasno. Je jedno, aký je váš produkt perfektný, najprv musíte upútať zákazníkov tým, čo chcú vidieť. Správny čas na predaj prichádza až po udržaní ich pozornosti, ktorú získate niekoľkými osvedčenými spôsobmi. 

Web musí mať štýlový dizajn

Online predaj je z veľkej miery o psychológii. Zákazník uprednostní web, ktorý je vizuálne pútavý. Vzhľad síce nie je zárukou úspechu, no pre udržanie pozornosti návštevníka sa stáva kľúčový. Vaše šance na úspech zvýši, ak vsadíte na dizajn s prehľadnou predajnou štruktúrou. 

Jasný a zrozumiteľný obsah 

Prehľad vyžaduje aj samotný obsah webu. Pri jeho vytváraní sa snažte prezentovať produkt alebo službu jasne a zrozumiteľne. Dôležitý je aj rozsah popisov a informácií o produktoch alebo službách. Dlhý obsah sa zákazníkom čítať nechce. Málo informácií zas môže spôsobiť, že odídu na iný web.  

Aktuálne fotky a videá k téme

Pestrá fotogaléria oživí každý web. Fotky sa však musia spájať s jeho obsahom. Fotogalériu pravidelne aktualizujte novými obrázkami. To isté platí aj o tematických videách, ktoré sú skvelým prezentačným nástrojom. Krátkym videom oslovíte mnoho zákazníkov naraz, pričom jednoduchou a hravou formou im v ňom poviete všetko podstatné o predávanom produkte. 

Chatbox alebo online podpora

Online nakupovanie sa neustále zrýchľuje. Najlepšie weby už nie sú iba tie, ktoré vsádzajú na rýchle doručenie tovaru. Zákazníci požadujú aj online podporu, ktorú môžu kedykoľvek popri nakupovaní využiť. Jedným z najlepších nástrojov takejto podpory sa stal chatbox, najlepšie s nonstop obsluhou. 

Zákazníci pri návšteve vášho webu ocenia aj ďalšie nástroje, ktorými vzbudíte ich pozornosť. Pri tvorbe stránky sa postaráme o to, aby tieto nástroje na vašom webe nechýbali. Zároveň ich zahrnieme do marketingovej stratégie, ktorú nastavíme na mieru vám aj vašim zákazníkom.