Kreatíva je niečo, čo odlišuje vašu značku od konkurencie. Niečo, čo upúta pohľad potenciálneho zákazníka a vyvolá v ňom špecifickú emóciu. Niečo, čo vám v konečnom dôsledku pomôže predávať viac a budovať zapamätateľný image značky. Napriek tomu ju však mnohí podceňujú. Prečo by ste jej rozhodne mali venovať pozornosť? Problémom originálnej kreatívy je skutočnosť,
3D vizualizácie si za posledné roky vyslúžili množstvo pozornosti. Niet sa však ani čomu čudovať. Vďaka ich univerzálnosti sa dajú využívať v mnohých odvetviach, dokážu uľahčiť prácu a podporiť predaj. Aké ďalšie výhody majú 3D vizualizácie a prečo by ste ich mali používať aj vy? Zlepšujú komunikáciu 3D vizualizácie môžu
Kým ešte donedávna platilo, že kreatívne pozície v marketingu nebude vedieť nikdy nahradiť žiadna umelá inteligencia, dnes to už nemusí byť celkom pravda. Dizajnéri, copywriteri či chrliči nových nápadov síce o prácu tak skoro neprídu, no v blízkej budúcnosti sa budú musieť naučiť pravidlá novej hry, ktorej súčasťou sú práve prepracované algoritmy. Umelá
Rok 2022 so sebou priniesol viacero nových a veľmi zaujímavých trendov v grafickom dizajne. Tie buď nahrádzajú staré známe zaužívané techniky, alebo ich dopĺňajú a zároveň oživujú. Ktoré najviac definujú tento rok a budú dôležité aj pre ten nasledujúci? Kombinácia 2D a 3D Zdroj: Instagram.com Klasika vo forme 2D sa
Podobne ako iné oblasti marketingu, aj grafika prešla v posledných rokoch veľkými zmenami. Trendy sa neustále menia a logá nie sú výnimkou. Ktoré prvky zohrávajú v tejto oblasti najväčšiu úlohu v roku 2022? Jedným z najviditeľnejších trendov v dizajne log je upúšťanie od komplikovaných tvarov a kladenie dôrazu na jednoduchosť či minimalizmus. Postupne sa vytrácajú rôzne bláznivé
Marketingoví odborníci sa zhodujú na tom, že brandová identita je dnes jedným z kľúčových aspektov úspechu firmy. Nezáleží na tom, či pôsobíte v online alebo offline svete. Originálne logo na mieru v kombinácii s dobrou komunikačnou stratégiou vám pomôžu vybudovať silnú značku, ktorej budú zákazníci dôverovať. Návrh brandovej identity a loga je opradeným mnohými legendami