V dnešnom digitálnom svete už existuje množstvo reklamných platforiem, cez ktoré môžu inzerenti osloviť potenciálnych zákazníkov. Ich počet je vskutku rozsiahly. Sú však aj také, ktoré sú menej známe. Ide o platformy, ktoré síce všetci dobre poznáme, no ich reklamný potenciál nevyužívame tak často, ako je to u reklamných gigantov
Pripravili sme pre vás všetky kľúčové informácie, ktoré potrebujete vedieť o cookies lište. A pridávame aj praktické tipy, ako sa vysporiadať s najčastejšími chybami. Žiadna stránka sa bez nej neobíde, no aj tak nie je vždy najpopulárnejšia. A aj napriek tomu, že je podmienená všeobecne záväznými nariadeniami, každý ju nemá správne nastavenú. Cookies lišta.
Dali sme dohromady 5 overených hackov, ktoré vystrelia váš obsah na popredné priečky a spravia z neho stálice vo vyhľadávaní. SEO. Optimalizácia pre vyhľadávače. Základná zručnosť pre každého, kto má čo dočinenia s onlineom. SEO princípy sa nemenia, ale optimalizujú sa algoritmy vyhodnocujúce obsah. Obsah pribúda exponenciálnym radom. Ale nie nutne jeho kvalita. A vyhľadávače
Reklama a kreativita sú úzko späté už od nepamäti. Asi viacerí z nás si po dopozeraní nejakej reklamy už aspoň raz v živote pomysleli – wau, to super reklama. Vo všeobecnosti však veľká časť ľudí považuje reklamy za otravné. Prečo potom veľké spoločnosti investujú nemalé prostriedky do reklamy? Z jednoduchého
Vytvoriť reklamnú kampaň, ktorá rozbije internety, osloví desiatky miliónov ľudí a spraví z neznámej firmy spoločnosť preslávenú po celom svete, môže na prvý pohľad vyzerať ako niečo extrémne komplikované. Avšak, v skutočnosti sa stačí držať niekoľkých jednoduchých pravidiel… Tých sa držali aj spoločnosti, o ktorých vám niečo povieme v najbližších riadkoch. Z množstva super-úspešných celosvetových kampaní
,,Čo zaseješ, to i zožneš,” resp. Každému sa raz všetko vráti. Tak hovorí starý zlatý zákon karmy, ktorým sa ľudstvo riadi už od nepamäti. Prečo týmto spôsobom nevyskúšať riadiť aj svoju marketingovú stratégiu? V západných krajinách je “cause marketing” alebo “cause-related marketing” už dlho zaužívaný pojem a u firiem obľúbená