Avatar
vytváranie obsahu s chat gpt

Ako efektívne využívať Chat GPT pri tvorbe obsahu?

Od svojho spustenia v novembri 2022 prilákal Chat GPT veľké množstvo ľudí. Niektorí boli len zvedaví na to, ako funguje, iní ho začali pravidelne využívať pri svojej práci. A síce je umelá inteligencia ešte len na začiatku, už teraz predstavuje skvelého pomocníka, ktorého sa rozhodne oplatí poznať. Chceli by ste
Avatar
čo je to branding

Čo je to branding a prečo je dôležitý pre vašu značku?

Ak vlastníte spoločnosť alebo značku, s veľkou pravdepodobnosťou ste sa už stretli so slovom branding. Ak neviete, čo tento pojem znamená alebo prečo je pre vás dôležitý, ste na správnom mieste. V dnešnom článku si povieme viac nielen o tom, čo vlastne branding je, ale aj o tom, ako vám
Martin
content marketing stratégia 2023 tipy a triky

Víťazná content marketing stratégia: 5 kľúčových trendov pre váš marketing na rok 2023

Umelá inteligencia už akceleruje marketingový obsah, ale aké sú ďalšie trendy, ktoré priťahujú pozornosť zákazníkov, rozširujú organický dosah a posilňujú lojalitu k značke? Týchto päť typov obsahu by nemala opomenúť žiadna content marketing stratégia, ktorá chce byť v roku 2023 úspešná. Dobre nastavená a realizovaná content marketing stratégia stojí v súčasnosti za
Martin
marketingová komunikácia v B2B

Marketingová komunikácia v B2B: Ako sa dostať medzi špičku vo vašom odvetví?

Malé a mladé firmy majú často problém vyniknúť na preplnenom trhu. Efektívna marketingová komunikácia v B2B prostredí vám umožní čeliť aj etablovaným značkám vo vašom odvetví. Zistite, ako navrhnúť stratégiu a optimalizovať ju pre zvýšenie akvizície nových zákazníkov. Malé a stredné ako aj mladé (startupy) podniky často čelia výzve ako vyniknúť na preplnenom
Martin

Konzistencia v marketingu: Inšpirujte sa svetovými značkami!

Konzistencia v marketingu udržuje značku viditeľnú na preplnenom trhu a jednoznačne rozpoznateľnú v dobe akútneho nedostatku pozornosti. Zároveň predstavuje základný predpoklad pre budovanie dôvery a lojality na ceste k vytvoreniu lovebrandu a preniknutiu medzi elitu na trhu. Posolstvo a identita značky zostávajú v srdci marketingovej stratégie každej firmy. A to čo spája všetky najúspešnejšie firmy sveta je nielen posolstvo a
Ivan
netradičné reklamné kanály

4 tipy na netradičné reklamné kanály: Ktoré sa oplatí vyskúšať?

V dnešnom digitálnom svete už existuje množstvo reklamných platforiem, cez ktoré môžu inzerenti osloviť potenciálnych zákazníkov. Ich počet je vskutku rozsiahly. Sú však aj také, ktoré sú menej známe. Ide o platformy, ktoré síce všetci dobre poznáme, no ich reklamný potenciál nevyužívame tak často, ako je to u reklamných gigantov

© MONKEYMEDIA 2022

0:00
0:00