Ak rozmýšľate nad najefektívnejším „mixom“ reklám pre váš produkt alebo službu, nepochybne narazíte na možnosť Google vyhľadávacej kampane. Túto formu propagácie využívajú takmer všetky veľké spoločnosti po celom svete. Bude však výhodným riešením aj pre vás? Fungovanie Google vyhľadávacích kampaní je v zásade pomerne jednoduché. Jedná sa o spôsob, ako za peniaze
Štatistiky sú neúprosné – návštevníci webov sú čoraz lenivejší a majú málo času. Čo to znamená pre vás, ako podnikateľa a správcu webu či e-shopu? Musíte hľadať nové spôsoby, ako upútať ich pozornosť a vzbudiť záujem. Ak to nestihnete do niekoľkých sekúnd, prehrávate. Ako vám v tomto ohľade pomôže video reklama? Siahodlhé texty
Nie je žiadnym tajomstvom, že mať efektívny web, je v dnešnej dobe nesmierne dôležité. Jedným z nástrojov, ktorý vám poskytne obraz o tom, kto sú vaši zákazníci a ako sa správajú na vašom webe, je Google Analytics. Čo všetko vám pomôže zistiť a ako s jeho pomocou dokážete zvýšiť povedomie o svojej značke?
Videoreklama zažíva v posledných rokoch boom. Už dávno nie je nástrojom len veľkých firiem, využiť ju môže naozaj každý bez ohľadu na rozmery svojho podnikania. Video sa preto stáva čoraz efektívnejším nástrojom marketingu. Prečo? To sa dozviete v nasledujúcom článku. Široké publikum Videoreklama dokáže osloviť široké spektrum návštevníkov internetu a môže sa stať