#vizualnaidentita

#webstranka

#typografia

#farebnost

#logo

Pharminfo

Case study

Odvetvie

Health care, Zdravotníctvo, Farmácia

Služby

Redizajn značky, logo manuál, vizuálna identita, typografia, farebný systém, vizitky a tlačové materiály

Pharminfo v číslach

0x
rýchlejšia načítacia doba webových stránok
+0%
efektívnejšia orientácia skrz webovú štruktúru
0%
modernizovaná identita bez straty odbornosti

Pre PharmINFO – organizáciu, ktorá stojí za štandardizáciou ADC Číselníka na Slovensku – sme navrhli novú vizuálnu identitu a vytvorili web, ktorý konečne reflektuje technologickú podstatu ich práce.

Minimalistická forma, precízna typografia a vlastný mesh gradient odrážajú systémovosť, na ktorej značka stojí. Výsledkom je nadčasová identita pre značku, ktorá síce pôsobí v pozadí, no formuje celý trh. PharmINFO Nová identita pre značku, ktorá nastavuje štandardy v slovenskom farmaceutickom prostredí. PharmINFO je technologický líder, ktorého služby stoja v úzadí, no sú kľúčové pre každodenné fungovanie farmaceutického trhu. Stará sa o správu ADC Číselníka — štandardizovaného systému identifikácie liekov a zdravotníckych produktov na Slovensku, ktorý zaručuje jednotnosť v distribúcii, predaji aj evidencii. Napriek tomu, že ide o technologickú a odbornú autoritu, vizuálna prezentácia značky za ňou zaostávala. ⸻ Výzva Modernizovať identitu značky, ktorá reprezentuje presnosť, stabilitu a technickú odbornosť. Pôvodný web i logo PharmINFO už neodrážali šírku a technologickú podstatu služieb, ktoré firma ponúka. Cieľom bolo pripraviť modernú, nadčasovú vizuálnu identitu a navrhnúť nový web, ktorý by jasne, spoľahlivo a sebavedome komunikoval technologický základ značky – bez zbytočných nánosov, ale s dôrazom na kvalitu, istotu a systém. ⸻ Naše riešenie Kompletný vizuálny reštart značky: nový logotyp, systémový manuál, ikonografia, typografia aj web dizajn. Vychádzali sme z technologickej podstaty značky – PharmINFO je viac ako len prevádzkovateľ číselníka. Je to infraštruktúra. Dizajn preto staviame na princípe precíznosti, modularity a čistoty. Logo reprezentuje systém – zložený, no zrozumiteľný. Typografia Stolzl spája technický charakter s modernou čitateľnosťou. Farebný mesh vytvára subtílny technologický dojem, ktorý jemne oživuje inak racionálne pôsobiacu paletu čiernej, bielej a sivej. ⸻ Vizuálna identita Minimalizmus s dôrazom na poriadok, čitateľnosť a adaptabilitu. Značka dostala novú podobu, ktorá pôsobí nadčasovo a dôveryhodne – či už ide o hlavičkový papier, vizitku, web alebo symbol na favicon. Základný logotyp bol doplnený o minimalistický symbol, ktorý možno samostatne použiť v technických kontextoch — ako signál spoľahlivosti systému, ktorý funguje v pozadí. Farebný systém bol navrhnutý s dôrazom na digitálne aj tlačové použitie. Primárny gradient „PharmINFO mesh“ tvorí základné vizuálne pole pre identitu značky. Ikonografia rešpektuje hrúbku a oblý štýl loga, čím vytvára vizuálnu jednotu medzi všetkými výstupmi. ⸻ Web, ktorý dýcha technológiou Prehľadný, technicky precízny a funkčný – presne ako služby PharmINFO. Stránka pharminfo.sk bola navrhnutá tak, aby nekládla odpor. Jasná navigácia, systémová štruktúra a zrozumiteľná prezentácia informácií boli prioritou. Veľký dôraz sme kládli na zobrazenie technologických riešení, ktoré sú za ADC číselníkom – nie cez zložité schémy, ale cez prístupnú, štruktúrovanú komunikáciu. ⸻ Výsledok Značka, ktorá dnes vizuálne reflektuje svoju odbornú hodnotu. Nový dizajn posilnil dôveryhodnosť značky a vytvoril základ pre jej ďalší rast. Web sprístupnil služby PharmINFO širšiemu publiku – od odborníkov až po laickú verejnosť. Vizuálna identita zase poskytuje konzistentný rámec pre všetku budúcu komunikáciu – od dokumentácie až po budovanie pozície autority na trhu.

VIAC INFORMÁCIÍ

Spolupráca s Monkeymedia bola pre nás príležitosťou pozrieť sa na seba novými očami. Získali sme nielen nový web a vizuálnu identitu, ale aj partnera, ktorý dokázal naše hodnoty a odbornosť preložiť do zrozumiteľnej, modernej a zároveň serióznej formy. Od prvého stretnutia sme cítili, že nás počúvajú, rozumejú nám a vedia, kam to chceme posunúť. Ďakujeme za profesionálny prístup, ľudskú komunikáciu a výsledok, ktorý naozaj vystihuje, kto sme.

Martin Adámy

CEO Pharminfo

Ďalšie projekty

Menej je niekedy viac! Naša vizuálna identita pre TISR spája minimalizmus a funkčnosť do jedného celku, ktorý dokonale odráža ich profesionalitu..

Oficiálny fanshop Spartak Trnava sme odeli do nového šatu! Nový redizajn webu zaskóruje u každého fanúšika.

Elegancia v každom detaile. Ako sme premenili víziu developera na skutočný príbeh..