Prípadová štúdia: ako sme pomohli nakopnúť módnu značku Marcus Darsen?

Módny sektor je veľmi saturovaným trhom a uspieť na ňom s novou značkou vie byť často náročné. No my v Monkeymedia máme radi výzvy. Preto, keď prišla ponuka na spoluprácu so slovenskou módnou značkou Marcus Darsen, neváhali sme ani chvíľku. Prostredníctvom našich komplexných riešení na mieru sme dali brandu správnu tvár a dosiahli sme vytýčené ciele. Ako sa nám to podarilo?

Ako pri každom našom klientovi, aj pri značke Marcus Darsen sme začali s analýzou jej hlavných hodnôt a zámerov. Zhodnotili sme stav na trhu a konkurenčné prostredie, na základe čoho sme navrhli postup na dosiahnutie vytýčených cieľov.

Kompletná identita značky a kolekcií

Vieme, že v módnom svete je dôležité odlíšiť sa. A to nielen samotnými produktmi, ale aj spôsobom komunikácie. Navrhli sme preto kompletne novú vizuálnu identitu značky, do ktorej sme zakomponovali netradičné prvky.

„Ľudia z Monkeymedia mi pri tvorbe brandovej identity doslova videli do hlavy. Veľmi dobre porozumeli hlavným hodnotám značky a vďaka bohatým skúsenostiam mi vždy ukázali aj iný pohľad na vec“ Marcus Darsen, CEO

V súlade s vizuálnou identitou brandu sme vytvorili aj návrh samotných kolekcií. Dbali sme na konzistentnosť štýlu a komunikácie, aby sme vytvorili zapamätateľný koncept, ktorý bude pútať pozornosť.

Foto kampane

Ako jeden z hlavných pilierov komunikačnej stratégie sme zvolili foto kampane. Pri ich výrobe sme zvolili overené postupy, ktoré sme na mieru prispôsobili individuálnym požiadavkám klienta. Zastrešili sme kompletnú výrobu kampaní, od výberu vhodného štúdia a modeliek, cez scenár fotenia, až po samotné spracovanie a úpravu výstupov. Originálne kampane dokázali efektívne zaujať cieľovú skupinu a prezentovať hlavné hodnoty značky Marcus Darsen.

„Uspieť v módnom sektore nie je ľahké, ale vďaka efektívnym kampaniam sa nám podarilo preraziť“ Marcus Darsen, CEO

Video kampane

Foto kampane sme sa rozhodli podporiť a oživiť unikátne spracovanými prezentačnými videami. Prostredníctvom nich sa nám podarilo zachytiť pozornosť divákov naprieč jednotlivými komunikačnými kanálmi a zacieliť na emócie. Pomohli nám maximalizovať konverzie a zvýšiť úroveň povedomia o značke.

„Video propagačné materiály považujem za najúspešnejšiu formu reklamy. Ľudia sa nám začali ozývať sami, bez toho, aby sme ich aktívne oslovovali my.“ Marcus Darsen, CEO

Dlhodobá spolupráca so značkou Marcus Darsen dala aj nám množstvo nových skúseností a sme radi, že môžeme byť jej súčasťou. Sme si istí, že tento slovenský brand má pred sebou ešte veľmi zaujímavú cestu s potenciálom významných úspechov.