1 miliarda. To je počet ľudí, ktorí celosvetovo používajú LinkedIn. Ide preto o najväčšiu sociálnu platformu pre profesionálov. Ponúka veľké množstvo kariérnych príležitostí a možností na spojenie sa s profesionálmi vo vašej oblasti. Na LinkedIn sa jednoducho nikdy nebudete cítiť bez kontaktu vo svojom profesionálnom živote. Množstvo firiem a lídrov
24 hodín. To je doba počas ktorej môžete zaujať publikum svojimi instastories. Konkurencia je však silná a môže sa stať, že ľudia sa vašimi stories na Instagrame len rýchlo preklikajú a nevenujú im tak absolútne žiadnu pozornosť. Denne sa na Instagrame vypublikuje 500 miliónov stories. Prečo by si mali ľudia všimnúť
Influenceri dnes pre značky predstavujú jeden z najdôležitejších nástrojov v oblasti marketingu. Kvalitne spracovaným obsahom vedia svoje publikum presvedčiť k nákupu a podporiť tak predaj vybraného produktu či služby. Ak však chcete, aby spolupráca dosahovala tie najlepšie výsledky, je potrebné zvoliť si správneho influencera. Ako na to? Riešením je influencer
PPC reklama je dnes jednou z najdôležitejších súčastí digitálneho marketingu. Marketéri aj firmy ju majú radi najmä vďaka tomu, že je cenovo dostupná a efektívna. Nehovoriac o tom, že sa dá okrem vyhľadávača využiť aj na sociálnych sieťach. Aké všetky výhody vám v tomto smere prináša a ako zlepšiť jej
Vytvárate niekoľko príspevkov denne, zahlcujete svoje sociálne siete novým contentom, ale nemá to žiadnu odozvu? Pravdepodobne nerobíte výkonný obsah na Facebook či Instagram a práve to vás oberá o stovky až tisícky potencionálnych zákazníkov. Ako robiť skutočne efektívny content na sociálne siete a čo by ste nemali podceniť, ak chcete prilákať nových zákazníkov
Sociálne siete sú pre mnohé firmy jedným z najdôležitejších kanálov, ktoré používajú na komunikáciu so zákazníkmi a zvýšenie predaja. Aby z nich však mohli vyťažiť maximum, musia dodržiavať určité pravidlá a vyhýbať sa zbytočným chybám. Tie môžu v konečnom výsledku spôsobiť vysoké straty a dostať značku do nepríjemných situácií. Prečo