PPC reklama je dnes jednou z najdôležitejších súčastí digitálneho marketingu. Marketéri aj firmy ju majú radi najmä vďaka tomu, že je cenovo dostupná a efektívna. Nehovoriac o tom, že sa dá okrem vyhľadávača využiť aj na sociálnych sieťach. Aké všetky výhody vám v tomto smere prináša a ako zlepšiť jej
Vytvárate niekoľko príspevkov denne, zahlcujete svoje sociálne siete novým contentom, ale nemá to žiadnu odozvu? Pravdepodobne nerobíte výkonný obsah na Facebook či Instagram a práve to vás oberá o stovky až tisícky potencionálnych zákazníkov. Ako robiť skutočne efektívny content na sociálne siete a čo by ste nemali podceniť, ak chcete prilákať nových zákazníkov
Sociálne siete sú pre mnohé firmy jedným z najdôležitejších kanálov, ktoré používajú na komunikáciu so zákazníkmi a zvýšenie predaja. Aby z nich však mohli vyťažiť maximum, musia dodržiavať určité pravidlá a vyhýbať sa zbytočným chybám. Tie môžu v konečnom výsledku spôsobiť vysoké straty a dostať značku do nepríjemných situácií. Prečo
Tvorba príspevkov na sociálne siete nie je náročná. Je však v rámci nej dôležité myslieť na niekoľko pravidiel, ktoré zaistia, že výsledok bude pre sledovateľov zaujímavý a budú s ním interagovať. Aby sme vám celý proces zjednodušili, pripravili sme si prehľadné zhrnutie všetkých základných pravidiel, ktoré by ste mali určite
Základné funkcie Instagramu, ako napríklad uverejňovanie príspevkov či pridávanie komentárov, pozná snáď každý z nás. Okrem nich však táto sociálna sieť poskytuje ďalšie praktické funkcie, ktoré dokážu výrazne zjednodušiť prácu s obsahom. Ktoré to sú? Vytvorenie rýchlej odpovede Sociálne siete sa v posledných rokoch stali ďalším kanálom určeným na komunikáciu
Príchod nového roka je už tradične časom, kedy mnohí odborníci na sociálne siete predpovedajú, aké trendy na sociálnych sieťach by mohli kraľovať nasledujúcim dvanástim mesiacom. Ak chcete vedieť, čo príde a na čo sa s predstihom pripraviť, ste na správnom mieste. Pripravili sme si pre vás zoznam tých najväčších trendov,