Dáme vašej značke tú správnu tvár.
Vizuálna a komunikačná stratégia je zrkadlom vášho podnikania, preto je dôležité nastaviť ten správny koncept social marketingu pre vašu značku.

Dáme vašej značke tú správnu tvár.
Vizuálna a komunikačná stratégia je zrkadlom vášho podnikania, preto je dôležité nastaviť ten správny koncept social marketingu pre vašu značku.
“ Prekážky nás len overujú, či si naozaj vážime svoj cieľ „
“ Prekážky nás len overujú, či si naozaj vážime svoj cieľ „
1
VISUAL.
Identifikujeme spoločné ciele a predstavy, následne zanalyzujeme vašu potenciálnu cieľovú skupinu, pre ktorú pripravíme koncept vizuálu, ktorého cieľom bude vzbudiť záujem o službu alebo produkt.

1 VISUAL.
Identifikujeme spoločné ciele a predstavy, následne zanalyzujeme vašu potenciálnu cieľovú skupinu, pre ktorú pripravíme koncept vizuálu, ktorého cieľom bude vzbudiť záujem o službu alebo produkt.


2
COMMUNICATION.
Je dôležité, aby vaše publikum pochopilo, čo robíte a ako to súsvisí s ich potrebami. Na konkurenčnom trhu sa musíte odlíšiť. Je to všetko o zameraní na kupujúcich a aké výhody pre nich prinesiete, akú terminológiu použijete a čo by ich prinútilo prestať hľadať podobné produkty a služby inde.
2 COMMUNICATION.
Je dôležité, aby vaše publikum pochopilo, čo robíte a ako to súsvisí s ich potrebami. Na konkurenčnom trhu sa musíte odlíšiť. Je to všetko o zameraní na kupujúcich a aké výhody pre nich prinesiete, akú terminológiu použijete a čo by ich prinútilo prestať hľadať podobné produkty a služby inde.

3
CREATE.
Po nastavení vizuálno – komunikačnej stratégie
vytvoríme pre Vás jasný koncept kampane
zameraný na dohodnuté ciele tak, aby sme
docielili vysokú mieru konverzie.

3 CREATE.
Po nastavení vizuálno – komunikačnej stratégie vytvoríme pre Vás jasný koncept kampane zameraný na dohodnuté ciele tak, aby sme docielili vysokú mieru konverzie.


4
PUBLICATION.
Posledným krokom a tým najdôležitejším
je spustenie kampane a nastavenie
reklamných formátov, reklamných účtov,
výšky budgetu, analýzy cieľovej skupiny
a geolokácie s priebežným monitoringom
na efektivitu kampane.
4 PUBLICATION.
Posledným krokom a tým najdôležitejším je spustenie kampane a nastavenie reklamných formátov, reklamných účtov, výšky budgetu, analýzy cieľovej skupiny a geolokácie s priebežným monitoringom na efektivitu kampane.
