365 banka

Návrh social media marketingu pre 365 banku

Vytvorili sme kreatívny obsah na sociálne siete 365 banky,
do ktorého sme zakomponovali jedinečné
grafické prvky a headliny.

Social media marketing
Content plán
Social media stratégia
Social care

Návrh príspevku – Bezplastový účet

Jedným z najväčších moderných trendov v bankovom sektore je snaha o znižovanie environmentálnej záťaže. 365 banka sa rozhodla svojim klientom ponúkať unikátny bezplastový účet, ktorý je šetrný k životnému prostrediu. Na jeho zviditeľnenie sme navrhli kreatívny príspevok na sociálne siete, do ktorého sme netradičným spôsobom implementovali motív plastov. Originálna kreatíva prispieva k odlíšeniu 365 banky od konkurencie a budovaniu sviežeho image-u, ktorý oslovuje aj mladých.

Description príspevku:

Síce zarmútiš plasty, ale našej planéte spravíš obrovskú radosť! Vďaka bezplastovému účtu v 365 sa na ochrane životného prostredia môžeš jednoducho podieľať aj ty.

Farebnosť kampaní

Konzistentnosť komunikácie je na sociálnych sieťach kľúčová. Pri návrhu príspevkov sme sa preto držali brandovej identity a vizuálnej stratégie 365 banky. Použili sme trendy farebné kombinácie, ktoré okamžite upútajú pohľad, no zároveň jednoznačne definujú značku.

Návrh príspevku – Zber plastových kariet

365 banka spustila CSR aktivitu, v rámci ktorej zbiera platobné karty na pobočkách, čím sa snaží prispievať k redukcii plastového odpadu. Navrhli sme unikátnu kreatívu, ktorej cieľom je vyjadriť, že život bez fyzickej platobnej karty v dnešnej digitálnej dobe nemusí byť tak náročný, ako by si niekto mohol myslieť. Do headlinu príspevku sme zároveň originálnym spôsobom zakomponovali značku 365 banky.

Description príspevku:

Na prvý pohľad to vyzerá náročne, pritom riešenie je tak jednoduché!
Stačí využívať účet s kartou v mobile od 365 a so svojím plastovým dinosaurom
v peňaženke sa môžeš nadobro rozlúčiť!

Návrh príspevku – Brand mission

Vytvorili sme príspevok na sociálne siete, ktorý sa napája na brand mission 365 banky – „S nami môžeš na peniaze myslieť menej“. V carouseli s viacerými bannermi sme ukázali, aké zaujímavé aktivity môže človek robiť namiesto nudného vybavovania vecí v banke. Vďaka výraznej farebnosti a originálnej kreatíve má príspevok vysoký potenciál osloviť potenciálnych zákazníkov a zaujať pozornosť mladej cieľovej skupiny.

Description príspevku:

Život je príliš krátky na to, aby si zbytočne veľa myslel na peniaze.
Radšej sa venuj veciam, ktoré ťa naozaj bavia. Digitálnu pôžičku
cez appku vybavíš už za 10 minút!

Social media stratégia – porovnanie s konkurenciou

Aby sme dokázali navrhnúť úspešné príspevky na sociálne siete a odlíšiť 365 banku od konkurencie, spravili sme si podrobnú analýzu komunikácie ostatných veľkých bánk pôsobiacich na slovenskom trhu. Vytvorili sme zoznam kľúčových silných a slabých stránok, na základe ktorého sme dokázali identifikovať nové príležitosti. V rámci prieskumu sme zhodnotili aj správanie zákazníkov v tomto segmente. Sledovali sme, ktoré príspevky konkurencie majú najväčší úspech a naopak, čo ľudí nezaujíma. Aj na základe týchto dát sme vedeli presnejšie definovať komunikačnú stratégiu.

Modelový prípad – social Care

Reagovanie na otázky, sťažnosti, ale aj pochvaly v komentároch na sociálnych sieťach je dôležitou súčasťou komunikácie bánk. Navrhli sme preto originálny koncept odpovede na sťažnosti zákazníkov. Vytvorili sme text, ktorý sa priateľsky prihovára komentujúcemu a kreatívnym spôsobom transformuje potenciálne nevýhody na výhody. Svojím „tone of voice“ zapadá do komunikačnej stratégie 365 banky, vyjadruje úctu k zákazníkovi, osobný prístup a vyžaruje pozitívne emócie.

POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE

Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.

POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE

Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.