

Marketingová stratégia na mieru.
Marketingová stratégia navrhnutá na mieru vašej značke vám pomôže osloviť nových zákazníkov a udržať si aktuálnych. Na základe analýzy značky, konkurencie, produktu či služby navrhneme optimálnu stratégiu, prostredníctvom ktorej zasiahnete správnych ľudí a získate viac predajov.
SEE THINK DO CARE


Marketingová stratégia na mieru.
Marketingová stratégia navrhnutá na mieru vašej značke vám pomôže osloviť nových zákazníkov a udržať si aktuálnych. Na základe analýzy značky, konkurencie, produktu či služby navrhneme optimálnu stratégiu, prostredníctvom ktorej zasiahnete správnych ľudí a získate viac predajov.
SEE THINK DO CARE

Transformujeme Vašu značku do digitálu


Transformujeme Vašu značku do digitálu

1. Analýza značky a konkurencie
Základom tvorby marketingovej stratégie je zhodnotenie trhového potenciálu a konkurenčného prostredia v danom segmente. Na základe získaných dát navrhneme optimálnu cieľovú skupinu a ďalšie kľúčové aspekty stratégie.
3. Komunikačný koncept na mieru
V rámci komunikačného konceptu určíme, ako budeme komunikovať, na koho a akým spôsobom. Stanovíme hlavné komunikátory značky. Správne navrhnutý komunikačný koncept dokáže zaujať zákazníkov a motivovať ich k vykonaniu želanej konverzie.
5. Tvorba mediálnej stratégie
V tomto kroku definujeme, cez aké komunikačné kanály sa budú oslovovať stanovené cieľové skupiny. Využívame kombináciu viacerých platforiem, na ktorých sa vyskytuje najvyššia koncentrácia potenciálnych zákazníkov.
2. Tvorba kľúčových prvkov značky
Definujeme, ktoré hodnoty či benefity budeme komunikovať. Kľúčové prvky značky musia korešpondovať s cieľovou skupinou. Taktiež je dôležité, aby reflektovali smerovanie brandu, jeho základnú filozofiu a aktuálne požiadavky trhu.
4. Vizuálna identita kampaní a postov
Vizuálna identita ide ruka v ruke s komunikačným konceptom. Charakterizuje kľúčové grafické prvky či farebnosť kampaní a postov s najlepšími predpokladmi na oslovenie cieľovej skupiny. Neoddeliteľnou súčasťou je návrh kreatívy.
6. Zostavenie mediálneho plánu
Stanovíme rozpočty, frekvencie a rozsahy jednotlivých kampaní. Cieľom je optimalizovať ich distribúciu tak, aby oslovili potenciálnych zákazníkov v správnom čase a vygenerovali čo najviac konverzií pri čo najnižších nákladoch. Vďaka tomu dokážeme maximalizovať zisk.
1. Analýza značky a konkurencie
Základom tvorby marketingovej stratégie je zhodnotenie trhového potenciálu a konkurenčného prostredia v danom segmente. Na základe získaných dát navrhneme optimálnu cieľovú skupinu a ďalšie kľúčové aspekty stratégie.
2. Tvorba kľúčových prvkov značky
Definujeme, ktoré hodnoty či benefity budeme komunikovať. Kľúčové prvky značky musia korešpondovať s cieľovou skupinou. Taktiež je dôležité, aby reflektovali smerovanie brandu, jeho základnú filozofiu a aktuálne požiadavky trhu.
3. Komunikačný koncept na mieru
V rámci komunikačného konceptu určíme, ako budeme komunikovať, na koho a akým spôsobom. Stanovíme hlavné komunikátory značky. Správne navrhnutý komunikačný koncept dokáže zaujať zákazníkov a motivovať ich k vykonaniu želanej konverzie.
4. Vizuálna identita kampaní a postov
Vizuálna identita ide ruka v ruke s komunikačným konceptom. Charakterizuje kľúčové grafické prvky či farebnosť kampaní a postov s najlepšími predpokladmi na oslovenie cieľovej skupiny. Neoddeliteľnou súčasťou je návrh kreatívy.
5. Tvorba mediálnej stratégie
V tomto kroku definujeme, cez aké komunikačné kanály sa budú oslovovať stanovené cieľové skupiny. Využívame kombináciu viacerých platforiem, na ktorých sa vyskytuje najvyššia koncentrácia potenciálnych zákazníkov.
6. Zostavenie mediálneho plánu
Stanovíme rozpočty, frekvencie a rozsahy jednotlivých kampaní. Cieľom je optimalizovať ich distribúciu tak, aby oslovili potenciálnych zákazníkov v správnom čase a vygenerovali čo najviac konverzií pri čo najnižších nákladoch. Vďaka tomu dokážeme maximalizovať zisk.
REKLAMA
Špecialisti na jednom mieste
Google reklama Facebook reklama Instagram reklama LinkedIn reklama Youtube reklama
REKLAMA
Špecialisti na jednom mieste
Google reklama Facebook reklama Instagram reklama LinkedIn reklama Youtube reklama
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA
Komplexne zastrešuje „vzťah so zákazníkom“,
zasahuje zákazníka vo všetkých fázach nákupného procesu
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA
Komplexne zastrešuje „vzťah so zákazníkom“, zasahuje zákazníka vo všetkých fázach nákupného procesu
SEE OslovenieTHINK Zvažovanie
DO Konverzia
CARE Starostlivosť
SEE OslovenieTHINK Zvažovanie
DO KonverziaCARE Starostlivosť
Marketingová stratégia zasahuje zákazníka vo všetkých fázach nákupného procesu. Vďaka tomu komplexne zastrešuje vzťah medzi brandom a klientom. Oslovuje nových potenciálnych zákazníkov, ktorí značku ešte nepoznajú, čím buduje prirodzené povedomie. Ukazuje správnu cestu ľuďom zvažujúcim ponúkané riešenia na trhu. Motivuje ku konverzii. A v neposlednom rade, stará sa o existujúcich zákazníkov a udržuje s nimi pevné vzťahy.
Marketingová stratégia zasahuje zákazníka vo všetkých fázach nákupného procesu. Vďaka tomu komplexne zastrešuje vzťah medzi brandom a klientom. Oslovuje nových potenciálnych zákazníkov, ktorí značku ešte nepoznajú, čím buduje prirodzené povedomie. Ukazuje správnu cestu ľuďom zvažujúcim ponúkané riešenia na trhu. Motivuje ku konverzii. A v neposlednom rade, stará sa o existujúcich zákazníkov a udržuje s nimi pevné vzťahy.

























