Marketingová
stratégia na mieru
Marketingová stratégia navrhnutá na mieru vašej značke vám pomôže osloviť nových zákazníkov a udržať si aktuálnych. Na základe analýzy značky, konkurencie, produktu či služby navrhneme optimálnu stratégiu, prostredníctvom ktorej zasiahnete správnych ľudí a získate viac predajov.
Marketingová stratégia na mieru
Marketingová stratégia navrhnutá na mieru vašej značke vám pomôže osloviť nových zákazníkov a udržať si aktuálnych. Na základe analýzy značky, konkurencie, produktu či služby navrhneme optimálnu stratégiu, prostredníctvom ktorej zasiahnete správnych ľudí a získate viac predajov.
Proces tvorby
marketingovej stratégie
Tvorba marketingovej stratégie pozostáva zo 6 základných krokov.
Každý z nich je kľúčový pre dosiahnutie stanovených cieľov.
Analýza značky a konkurencie
Základom tvorby marketingovej stratégie je zhodnotenie trhového potenciálu a konkurenčného prostredia v danom segmente. Na základe získaných dát navrhneme optimálnu cieľovú skupinu a ďalšie kľúčové aspekty stratégie.
Komunikačný koncept na mieru
V rámci komunikačného konceptu určíme, ako budeme komunikovať, na koho a akým spôsobom. Stanovíme hlavné komunikátory značky. Správne navrhnutý komunikačný koncept dokáže zaujať zákazníkov a motivovať ich k vykonaniu želanej konverzie.
Tvorba mediálnej stratégie
V tomto kroku definujeme, cez aké komunikačné kanály sa budú oslovovať stanovené cieľové skupiny. Využívame kombináciu viacerých platforiem, na ktorých sa vyskytuje najvyššia koncentrácia potenciálnych zákazníkov.
Tvorba kľúčových prvkov značky
Definujeme, ktoré hodnoty či benefity budeme komunikovať. Kľúčové prvky značky musia korešpondovať s cieľovou skupinou. Taktiež je dôležité, aby reflektovali smerovanie brandu, jeho základnú filozofiu a aktuálne požiadavky trhu.
Vizuálna identita kampaní a postov
Vizuálna identita ide ruka v ruke s komunikačným konceptom. Charakterizuje kľúčové grafické prvky či farebnosť kampaní a postov s najlepšími predpokladmi na oslovenie cieľovej skupiny. Neoddeliteľnou súčasťou je návrh kreatívy.
Zostavenie mediálneho plánu
Stanovíme rozpočty, frekvencie a rozsahy jednotlivých kampaní. Cieľom je optimalizovať ich distribúciu tak, aby oslovili potenciálnych zákazníkov v správnom čase a vygenerovali čo najviac konverzií pri čo najnižších nákladoch. Vďaka tomu dokážeme maximalizovať zisk.
Proces tvorby marketingovej stratégie
Tvorba marketingovej stratégie pozostáva zo 6 základných krokov.
Každý z nich je kľúčový pre dosiahnutie stanovených cieľov.
Analýza značky a konkurencie
Základom tvorby marketingovej stratégie je zhodnotenie trhového potenciálu a konkurenčného prostredia v danom segmente. Na základe získaných dát navrhneme optimálnu cieľovú skupinu a ďalšie kľúčové aspekty stratégie.
Tvorba kľúčových prvkov značky
Definujeme, ktoré hodnoty či benefity budeme komunikovať. Kľúčové prvky značky musia korešpondovať s cieľovou skupinou. Taktiež je dôležité, aby reflektovali smerovanie brandu, jeho základnú filozofiu a aktuálne požiadavky trhu.
Komunikačný koncept na mieru
V rámci komunikačného konceptu určíme, ako budeme komunikovať, na koho a akým spôsobom. Stanovíme hlavné komunikátory značky. Správne navrhnutý komunikačný koncept dokáže zaujať zákazníkov a motivovať ich k vykonaniu želanej konverzie.
Vizuálna identita kampaní a postov
Vizuálna identita ide ruka v ruke s komunikačným konceptom. Charakterizuje kľúčové grafické prvky či farebnosť kampaní a postov s najlepšími predpokladmi na oslovenie cieľovej skupiny. Neoddeliteľnou súčasťou je návrh kreatívy.
Tvorba mediálnej stratégie
V tomto kroku definujeme, cez aké komunikačné kanály sa budú oslovovať stanovené cieľové skupiny. Využívame kombináciu viacerých platforiem, na ktorých sa vyskytuje najvyššia koncentrácia potenciálnych zákazníkov.
Zostavenie mediálneho plánu
Stanovíme rozpočty, frekvencie a rozsahy jednotlivých kampaní. Cieľom je optimalizovať ich distribúciu tak, aby oslovili potenciálnych zákazníkov v správnom čase a vygenerovali čo najviac konverzií pri čo najnižších nákladoch. Vďaka tomu dokážeme maximalizovať zisk.
Dominik – Marketing strategist
Spúšťanie reklám bez jasnej marketingovej stratégie je ako strieľanie so zavretými očami. Možno trafíte,
no je to len o šťastí.
Dominik – Marketing strategist
Spúšťanie reklám bez jasnej marketingovej stratégie je ako strieľanie so zavretými očami. Možno trafíte, no je to len o šťastí.
Zrealizujeme vám
mediálny mix na mieru
Zrealizujeme vám mediálny mix na mieru
Google ADS
Instagram ADS
Facebook ADS
YouTube ADS
LinkedIn ADS
TV reklama
Video kampane
Infuencer marketing
E-mail marketing
Cenové porovnávače
Bilboard kampane
Citylight kampane
Printové médiá
Obsahový marketing
PR články a blogy
Google ADS
Instagram ADS
Facebook ADS
YouTube ADS
LinkedIn ADS
TV reklama
Video kampane
Infuencer marketing
E-mail marketing
Cenové porovnávače
Bilboard kampane
Citylight kampane
Printové médiá
Obsahový marketing
PR články a blogy
POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE
Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.
POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE
Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.