Lunys – pastelová kampaň
Zabezpečili sme kompletný návrh reklamných kampaní, ktoré prezentujú hlavné hodnoty spoločnosti Lunys a kreatívnym spôsobom motivujú k vykonaniu konverzie.
Martketingová stratégia
Reklamné brand video
Reklamné kampane
Social media marketing
e-book
Súťaže
Reklamné kampane
Vytvorili sme súbor kampaní, ktoré oslovujú potenciálnych zákazníkov vo viacerých fázach nákupného procesu. Pomáhajú budovať povedomie o značke, cielia na ľudí, ktorí opustili nákupný košík na webe bez vykonania platby a motivujú existujúcich klientov k nákupu ďalších potravín.

Farebnosť kampaní
Pri návrhu pastelovej kampane sme pracovali s hravými farbami. Tie odkazujú na pestrofarebnosť životosprávy a samotných potravín. Zároveň prispievajú k odlíšeniu značky Lunys od konkurencie.

Brand story video
Cieľom brand story videa bolo osloviť mladých ľudí vo veku 35 – 40 rokov, odprezentovať im hlavné hodnoty spoločnosti Lunys a motivovať k objednávaniu kvalitných potravín.
Do dynamického videa sme zakomponovali príbeh, ktorého súčasťou sú viaceré kľúčové odkazy. Potenciálnym zákazníkom ukazuje, že keď si budú objednávať produkty z ponuky Lunys, ušetria čas. Ten môžu radšej využiť na šport, prípadne trávenie pekných chvíľ s rodinou. Prostredníctvom detských spotov sme sa napojili na zaužívaný branding Lunysu, ktorého súčasťou sú obrázky detí na vozidlách.
Súťaž: Generálka pečenia
Na začiatku decembra sme na Facebook stránke Lunys spustili jedinečnú súťaž, ktorú sme nazvali „Generálka pečenia“. Jej cieľom bolo vytvoriť silnú interakciu s publikom a podporiť tak organický dosah značky na sociálnych sieťach.
Prostredníctvom originálnej súťaže sa nám podarilo dosiahnuť významné zvýšenie interakcií. V priebehu jedného týždňa príspevok zaznamenal organický dosah 46 000 ľudí, pričom 321 používateľov pridalo komentár.


Typografia kampaní
Hravú emóciu vyžarujúcu z kampaní sme podporili aj fontmi písma. Využívali sme predovšetkým font Deliberately Regular, ktorý korešponduje s brandovou identitou značky.

Veggie jedálniček
S príchodom nového roka si mnohí ľudia dávajú predsavzatia spojené s chudnutím a zdravou životosprávou. Preto sme sa rozhodli vytvoriť unikátny e-book – veggie jedálniček s mnohými praktickými tipmi. Ten zaznamenal veľký úspech.



Instagram Carousels
V carouseloch určených pre sociálnu sieť Instagram sme použili framework spojený s tradičnými vianočnými vzormi. Vizuálny dojem sme umocnili zrkadlovým efektom produktov.

Ikonografia kampaní
V kampaniach sme použili existujúcu ikonografiu definovanú v brandovej identite Lunys. Zaistili sme tak rozpoznateľnosť a konzistentnosť komunikácie.

Poukážky pre partnerov
Vytvorili sme unikátny dizajn poukážok, ktoré spoločnosť Lunys poskytuje svojim obchodným partnerom. Pri jeho návrhu sme použili hravé farby a vizuály čerstvých potravín.

POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE
Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.
POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE
Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.