
Ľudia pochybujú o tom čo hovoríte,
ale uveria tomu, čo urobíte.
Čo zaseješ, budeš aj žať alebo zákon príťažlivosti Cause marketingu
,,Čo zaseješ, to i zožneš,” resp. Každému sa raz všetko vráti. Tak hovorí starý zlatý zákon karmy, ktorým sa ľudstvo riadi už od nepamäti. Prečo...
ViacMarketing v metaverse: Čisté bláznovstvo, alebo neďaleká budúcnosť?
O metaverse v poslednej dobe počujeme čoraz častejšie. Možno ste si aj vy všimli, že toto zázračné slovíčko sa na nás valí z každého rohu. A keď ho začínajú...
ViacVideo ako esencia digitálnej komunikácie
V Monkeymedia sa snažíme o dynamickú a výraznú prezentáciu produktov a služieb našich klientov, preto je video formát naším favoritom n0.1 a tiež aj našou...
ViacVyhrajte záujem publika s Guerrilla marketingom
Presýtenosť reklamou, či je reč o offline alebo online komunikácii, je posledné roky citeľná na všetkých frontoch. Ľudia sa už tak zvyknutí na vyskakujúce bannery,...
ViacSprievodca spoluprácou s influencermi
Dobre nastavená spolupráca s influencerom môže podstatne rozšíriť povedomie o značke a zvýšiť predaje so závratnou návratnosťou investície. Mnohé štúdie ukazujú, že reklama v podaní...
ViacAko sa zmení Instagram v roku 2022?
Instagram posledné roky expanduje, užívatelia neustále pribúdajú a dnes je už neodmysliteľnou súčasťou marketingového mixu našich klientov. Svet sa ale neustále mení a Instagram sa...
ViacContent marketing môže byť tlačiareň na peniaze! A vy ho stále ignorujete?
Blog? To je to, do čoho nasypem stovky eur, prečíta si to 14 ľudí a mám z toho rovných 0 predajov? Ďakujem, neprosím! Blog? To je tá...
ViacCase study Kannabi: ako sme sa postarali o unikátnu brandovú identitu a posunuli značku na nový level?
Firma Kannabi prišla na trh v roku 2018 s unikátnym produktom – mliekom z konopných semien s obsahom CBD. To sa veľmi rýchlo stalo hitom, dokonca mu venovali pozornosť...
ViacCase study Fiorangelo: takto sme pomocou kreatívnej kampane získali vyše 11 000 unikátnych návštev webu!
Svetoznáma značka Fiorangelo pochádzajúca z Talianska sa špecializuje na výrobu vysokokvalitných módnych kúskov. Jej primárnou cieľovou skupinou sú bonitnejšie ženy vo veku 35 – 50 rokov....
ViacInstastories kampane – už aj našim klientom pomáhajú dosahovať nadpriemerné výsledky!
Instagram je v dnešnej dobe z hľadiska marketingu považovaný za druhú najdôležitejšiu sociálnu sieť. Denne ho aktívne navštevuje viac ako 500 miliónov používateľov, medzi ktorými nepochybne nájdete...
Viac