Malé a mladé firmy majú často problém vyniknúť na preplnenom trhu. Efektívna marketingová komunikácia v B2B prostredí vám umožní čeliť aj etablovaným značkám vo vašom odvetví. Zistite, ako navrhnúť stratégiu a optimalizovať ju pre zvýšenie akvizície nových zákazníkov. Malé a stredné ako aj mladé (startupy) podniky často čelia výzve ako vyniknúť na preplnenom
Konzistencia v marketingu udržuje značku viditeľnú na preplnenom trhu a jednoznačne rozpoznateľnú v dobe akútneho nedostatku pozornosti. Zároveň predstavuje základný predpoklad pre budovanie dôvery a lojality na ceste k vytvoreniu lovebrandu a preniknutiu medzi elitu na trhu. Posolstvo a identita značky zostávajú v srdci marketingovej stratégie každej firmy. A to čo spája všetky najúspešnejšie firmy sveta je nielen posolstvo a
Umelá inteligencia. Pre niekoho praktický pomocník, pre iných postrach. V posledných mesiacoch zažíva AI obrovský boom hlavne vďaka chatbotovi ChatGPT, ktorý dokáže generovať až pozoruhodne kvalitné textové výstupy. Prirodzene sa tak naskytá otázka – môže úplne nahradiť copywriterov? Zmení v najbližších mesiacoch či rokoch svet content marketingu a SEO na nepoznanie? Chatbot ChatGPT
Content marketing je o 62 % lacnejší ako konvenčný marketing. A vygeneruje trikrát toľko leadov. S týmito 7 krokmi sa priblížite k benchmarku výkonnosti obsahového marketingu. Content marketing je už nejakú dobu stálicou marketingového mixu. Nevyhnutný pre B2B predaj a lákavý pre spotrebiteľské trhy. Každodenne vyhľadávaný. Konzumovaný. A generujúci konverzie. Obsahový marketing: Prečo do neho investovať?
Dôležitou súčasťou každej webovej stránky je text. Kým v minulosti plnil len informačnú úlohu, dnes vo veľkom ovplyvňuje aj dizajn. Správne zvolené písmo dokáže prilákať pozornosť, zvýrazniť určitý údaj či dokonca podporiť predaj. Typov písiem môže byť na webe rovno niekoľko. Dôležité je však zvoliť také, ktoré sa navzájom dopĺňajú.