Martin
SEO rady a tipy

5 hackov pre neprekonateľné SEO

Dali sme dohromady 5 overených hackov, ktoré vystrelia váš obsah na popredné priečky a spravia z neho stálice vo vyhľadávaní. SEO. Optimalizácia pre vyhľadávače. Základná zručnosť pre každého, kto má čo dočinenia s onlineom. SEO princípy sa nemenia, ale optimalizujú sa algoritmy vyhodnocujúce obsah. Obsah pribúda exponenciálnym radom. Ale nie nutne jeho kvalita. A vyhľadávače
Ivan
Google nástroje marketing

Performance marketing: Prehľad Google nástrojov, ktoré sa oplatí používať

V online prostredí je viacero marketingových postupov, ktoré vám pomôžu dosiahnuť stanovené ciele vášho biznisu. Jedným z nich je aj výkonnostný marketing.  Už zo samotného názvu je jasné, že kampane výkonnostného marketingu sú orientované na výkon, a teda ich hlavným cieľom je prinášať merateľné výsledky v podobe zvýšenia predajov na
Avatar

Zaujmite vašich zákazníkov jedinečným logom: Toto sú najväčšie trendy v roku 2022

Podobne ako iné oblasti marketingu, aj grafika prešla v posledných rokoch veľkými zmenami. Trendy sa neustále menia a logá nie sú výnimkou. Ktoré prvky zohrávajú v tejto oblasti najväčšiu úlohu v roku 2022? Jedným z najviditeľnejších trendov v dizajne log je upúšťanie od komplikovaných tvarov a kladenie dôrazu na jednoduchosť či minimalizmus. Postupne sa vytrácajú rôzne bláznivé
Martin

7 tajomstiev Google Ads expertov

Týchto sedem praktík a skillov stojí za každou úspešnou Google Ads kampaňou aj bez megalomanských rozpočtov. Google Ads patria dlhodobo do zlatého štandardu digitálneho marketingu. A profíka v Google Ads nerobí len znalosť skratiek. Dôverná znalosť aukčných mechanizmov určite patrí k profesionalite každého Google Ads špecialistu, ale sama o sebe úspech PPC kampane nezaručí. Metriky
Ivan

Kreativita sa dá naučiť: 3 tipy, ako na kreatívnu kampaň

Reklama a kreativita sú úzko späté už od nepamäti. Asi viacerí z nás si po dopozeraní nejakej reklamy už aspoň raz v živote pomysleli – wau, to super reklama. Vo všeobecnosti však veľká časť ľudí považuje reklamy za otravné. Prečo potom veľké spoločnosti investujú nemalé prostriedky do reklamy? Z jednoduchého

© MONKEYMEDIA 2022

0:00
0:00