POEM

POEM – Rebrand a nový štart netradičnej pekárne

Webstránka, z ktorej doslova sršia vône, brandová identita plná unikátnych prvkov a emóciami nabitá 3D vizualizácia prevádzky. Pozrite sa, ako sme tvorili novú značku netradičných pekární POEM.

Nová webstránka
Tvorba sloganu spoločnosti
Vytvorenie nového loga
3D vizualizácia prevádzky
Brandová identita
Archetyp značky
Keywordy značky
Tone of voice
Koncept reklamných kampaní

Responzívna webstránka plná chutí a vôní

Pri tvorbe dizajnu novej webstránky sme si dali jasný cieľ – vo výsledku z nej musia doslova sršať lahodné chute a vône. Zakomponovali sme do nej preto viacero grafických prvkov, ktoré evokujú čerstvé pečivo, charakteristické arómy a čerstvosť.

Rozhodli sme sa pre kombináciu tmavého a svetlého pozadia, na ktorej perfektne vyniknú jednotlivé elementy a ktorá dodáva stránke moderný šmrnc. Súčasťou webu je aj objednávkový formulár, cez ktorý si návštevníci vedia objednať sezónne plodiny z ekologických sadov alebo vajíčka.

SLOGAN ZNAČKY

„Chute, ktoré sa rýmujú.“

Slogan – “Chute, ktoré sa rýmujú” – nie je len súborom slov. Je to sľub. Sľub toho, že každý produkt, ktorý POEM vytvorí, je v súlade s tým najlepším, čo táto pekáreň ponúka. Rovnako ako verše v poézii, ktoré sa rýmuju prinášajú hlboký a trvajúci dojem, aj ich výrobky sú navrhnuté tak, aby zákazníkovi poskytli harmonický a nezabudnuteľný zážitok pri každom súste.

Brandové logo POEM

Súčasťou kompletného rebrandu bola aj tvorba nového názvu značky. Z našich brainstormingov a rozhovorov s klientom nakoniec vyplynul názov POEM, ktorý v preklade znamená „básnička“.

Názov značky sme následne prepojili aj so sloganom „Chute, ktoré sa rýmujú“. Ten odkazuje na netradičné pečivo plné jedinečných vôní a chutí, ktoré zákazník v klasickej slovenskej pekárni nezažije.

Symbol

Logotyp

Logo POEM vzniklo spojením motívu klásku a elementu, ktorý symbolizuje vajíčko. Odkazuje tak na vedľajšiu činnosť spoločnosti, ktorou je chov sliepok v karavanoch.

Písmeno M v logu POEM je písané iným fontom, čím sme reflektovali na netradičnosť, ktorá je jednou z kľúčových hodnôt značky.

3D Vizualizácia prevádzky

Pre klienta sme navrhli do detailov prepracovanú 3D vizualizáciu konkrétnej prevádzky, v ktorej plánuje otvoriť svoju pobočku. Jednotlivé vizuálne elementy sme navrhli v súlade s brandovou identitou tak, aby naplno odrážali charakter značky.

Typografia

Na základe brand DNA sme navrhli fonty, ktoré vyjadrujú netradičnosť a sú úzko prepojené s ďalšími prvkami vizuálnej identity značky.

Brandová identita

Vypracovali sme kompletnú brandovú identitu, ktorá pozostáva z brand DNA a vizuálnej identity značky. V rámci brand DNA sme okrem iného navrhli hodnoty, komunikátory, kľúčové slová používané v rámci komunikácie, víziu, misiu či príbeh značky. Definovali sme aj archetyp, POEM najlepšie charakterizuje archetyp „Nevinný“.

V rámci vizuálnej identity sme vytvorili návrhy dizajnu nákupných tašiek, obálok, vizitiek, hlavičkového papiera, obalov na pečivo, oblečenia pracovníkov pekárne či fliaš na čerstvé ovocné šťavy.

“Nevinný”

Značku Poem najlepšie charakterizuje archetyp NEVINNÝ. Tento archetyp je plný optimizmu a radosti. Vyjadruje snahu robiť spoločensky správne veci, spojený je s čistotou a mierumilovnosťou. Nesnaží sa nasilu presadzovať určité hodnoty alebo názory. Necháva veciam voľný priebeh.

Sliepky a ich voľný výbeh:

Týmto príspevkom sme chceli zdôrazniť záväzky voči etike a udržateľnosti. Nie je to len o pečení chleba, ale aj o tom, ako sa POEM stará o zvieratá a prírodu okolo nás. Zdieľaním informácií o ich sliepkach na voľnom výbehu ukazujeme, že pekárni záleží na zdraví a blahobyte zvierat, čo sa priamo odzrkadľuje v kvalite ich produktov.

Skutočný chuťový zážitok:

V rámci tohto príspevku sa pekáreň prezentuje ako miesto, kde tradičné pekárske metódy stretávajú inováciu. Hovorí, že cieľom nie je len nasledovať osvedčené postupy, ale aj prinášať netradičné prístupy v pečení, čo z ich výrobkov robí nielen pečivo, ale skutočný chuťový zážitok. Týmto sa snažíme posúvať hranice toho, čo môže byť pekáreň, a že ponúka zákazníkom výnimočné gurmánske skúsenosti.

Sliepky a ich voľný výbeh:

Týmto príspevkom sme chceli zdôrazniť záväzky voči etike a udržateľnosti. Nie je to len o pečení chleba, ale aj o tom, ako sa POEM stará o zvieratá a prírodu okolo nás. Zdieľaním informácií o ich sliepkach na voľnom výbehu ukazujeme, že pekárni záleží na zdraví a blahobyte zvierat, čo sa priamo odzrkadľuje v kvalite ich produktov.

Skutočný chuťový zážitok:

V rámci tohto príspevku sa pekáreň prezentuje ako miesto, kde tradičné pekárske metódy stretávajú inováciu. Hovorí, že cieľom nie je len nasledovať osvedčené postupy, ale aj prinášať netradičné prístupy v pečení, čo z ich výrobkov robí nielen pečivo, ale skutočný chuťový zážitok. Týmto sa snažíme posúvať hranice toho, čo môže byť pekáreň, a že ponúka zákazníkom výnimočné gurmánske skúsenosti.

Keywordy značky POEM

Kľúčové slová značky POEM predstavujú srdce a dušu tejto netradičnej pekárne. Boli starostlivo vybrané po niekoľkých stretnutiach a intenzívnej komunikácii s klientom, aby presne odzrkadľovali ich jedinečnú filozofiu a poslanie v oblasti pekárenského remesla. Tieto keywordy nie len že zabezpečujú konzistentnú komunikáciu na všetkých platformách, ale tiež nám poskytujú jasný rámec pre vytváranie produktov a marketingových stratégií.

Keywordy značky

Radosť
Čerstvé
Domáce
Chutné
Netradičné
Sezónne
Melódie chutí
Prírodné
Voňavé
Ekologické sady
Bez umelých prísad

Vylučujúce keywordy

S láskou
Lacné
Zo srdca
Chemicky ošetrené
Tradičné

TONE OF VOICE

Komunikácia plná chuti

V rámci brand DNA sme definovali aj cieľovú skupinu a typického klienta značky POEM. Stanovili sme optimálny tón komunikácie, ktorý pomáha vzbudiť v potenciálnom zákazníkovi s právnu emóciu a budovať s ním pevný vzťah.

POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE

Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.

POĎME SA POROZPRÁVAŤ O VAŠOM PROJEKTE

Zverte sa do rúk profesionálov a posuňte svoj projekt do ďalšieho levelu.
Chceme byť vaša jednička v napredovaní.